iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Het 20.00 uur journaal in HD op je iPad?.waar? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/65874-20-00-uur-journaal-hd-op-ipad-waar.html)

steen757 28-07-10 22:10

Het 20.00 uur journaal in HD op je iPad?.waar?
 
Hallo allemaal, weet iemand waar ik moet zijn om het 20.00 uur journaal in HD voor iPad te downloaden?
Ik weet dat het er allemaal is voor de iPhone, misschien een beetje verwend maar da's op je iPad niet om aan te zien.
Middels de vodcast uit iTunes krijg je 'm ook korrelig binnen en via uitzending gemist niet afspeelbaar op je iPad.
Het kan toch niet zo zijn dat je het 20.00 uur journaal nergens in HD kunt vinden?
YouTube benaderd het 't best, alleen moet je daar dan iedere dag naar het 20.00 journaal van de juiste datum zoeken..... Iemand een betere oplossing?

verkerk 28-07-10 22:29

Uitzending gemist bij RTL? - RTL Gemist.nl geeft wel het RTL journaal (en andere zaken)
url is speciaal voor ipad aangepast

aevries 28-07-10 23:05

ga naar de app store, zoek op NOS. Daar kun je ook teletekst downloaden

verkerk 28-07-10 23:15

Jawel, maar nog uitsluitend op "Iphone-formaat"

steen757 28-07-10 23:22

Verkerk; goed alternatief! Vries; eerst even bericht lezen?
 
Verkerk; bedankt voor het alternatief , RTL in plaats van Ned1

Vries; wellicht ten overvloede? Het antwoord dat je gaf dekt de vraag niet. Het gaat hier over HD beeld voor een iPad, voor de iPhone is het er al geruime tijd. ::confused:

The Unbelievable 28-07-10 23:27

Je moet het maar met RTL nieuws doen. Zit niks anders op.

steen757 28-07-10 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 503540)
Je moet het maar met RTL nieuws doen. Zit niks anders op.

Unbelievable!
Ik denk dat jij gelijk krijgt, wel toepasselijk zo'n nickname met dit onderwerp.
Nederland moet nog wakker worden voor wat betreft de iPad.
Overigens wel een wereldding, ben op vakantie met mijn nieuwe iPad en nog nooit zo blij geweest met regen tijdens mijn vakantie als nu.

aevries 29-07-10 17:45

Je hent gelijk, het is voor de iphone. Niet goed gezien in de app store.

Ipoelie 29-07-10 18:19

Alstublaft

NOS Nieuws - Video en audio

Links kan je een evt datum selecteren.

steen757 29-07-10 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ipoelie (Bericht 505167)
Alstublaft

NOS Nieuws - Video en audio

Links kan je een evt datum selecteren.

Ipoelie, bedankt maar het is 'm niet
Ook deze uitzendingen zien er in iPad fullscreen modus uit zoals die van de iPhone.
De link van Verkerk betreffende RTL nieuws geeft een 100% scherp beeld da's niet het geval bij Ned1 journaal. Dus The Unbelievable krijgt gelijk, ik zal het met RTL moeten doen. Toch bedankt voor je terugkoppeling. Ooit zal de NOS tot de ontdekking komen dat er een iPad is


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.