iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   ABC player op Ipad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/66311-abc-player-op-ipad.html)

LioApplefan 31-07-10 21:24

ABC player op Ipad
 
Dag allen,

Nieuw op het forum en nu al een vraag. Ik probeer nu al een tijdje de abc Player te downloaden via een VPN poort. Als ik de app dan via iTunes probeer binnen te halen krijg ik de melding " aanvraag kan niet worden voltooid". Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht tips?

Hoor graag.

Gr,

Lionell

bokkie1978 31-07-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LioApplefan (Bericht 508494)
Dag allen,

Nieuw op het forum en nu al een vraag. Ik probeer nu al een tijdje de abc Player te downloaden via een VPN poort. Als ik de app dan via iTunes probeer binnen te halen krijg ik de melding " aanvraag kan niet worden voltooid". Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht tips?

Hoor graag.

Gr,

Lionell

Hi lionell,

Is mij laatst wel gelukt om een Amerikaanse itunes account aan te maken. Hiermee ingelogd en de abc player gedownload via de pc en dan gesynced via iTunes.

Maar als je de player dan opstart krijg je de melding dat je van buiten de USA toegang probeert te krijgen en dat daarom geen series gestreamed word. Dit zou je dan via VPN moeten doen.
Heb hier ook nog wel naar gekeken maar ik vond het geld niet waard. En dat degene die die VPN vestrekt ook nog eens je gegevens van je iPad danwel pc kan halen.
Dus ik zoek wel een download en converteer de series wel. Is wel net zo goedkoop.

Maar jij in ieder geval succes.

milan13 31-07-10 23:47

Je hebt ook gratis VPN... FreeVPN..
En je moet idd een amerikaanse iTunes account hebben of aanmaken

LioApplefan 01-08-10 02:34

Dank voor de reacties. Ik zal eens kijken, in elk geval een Amerikaanse account aanmaken

bokkie1978 01-08-10 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LioApplefan (Bericht 508843)
Dank voor de reacties. Ik zal eens kijken, in elk geval een Amerikaanse account aanmaken

Amerikaanse account is niet zo moeilijk. Je moet alleen een amerikaans adres bij de hand hebben. Een cc nummer hoef je niet op te geven. Bij payment-method geef je gewoon none op. Dan kun je gewoon door.

Laat ff weten of het gelukt is om abc aan het spelen te krijgen.

rck1984 01-08-10 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bokkie1978 (Bericht 508852)
Amerikaanse account is niet zo moeilijk. Je moet alleen een amerikaans adres bij de hand hebben. Een cc nummer hoef je niet op te geven. Bij payment-method geef je gewoon none op. Dan kun je gewoon door.

Laat ff weten of het gelukt is om abc aan het spelen te krijgen.

Heb dit laatst ook eens geprobeerd maar er stond geen none tussen de keuzes.. En die FreeVPN doet bij mij via iPad niks

iPetert 02-08-10 12:35

Inderdaad, de optie "none" is niet aanwezig bij payment.

bartvdh 02-08-10 13:03

De 'none' optie is alleen aanwezig als je probeert een gratis product te downloaden uit de iTunes store. Je dient dus een gratis product te kiezen voor het aanmaken van een US-account zonder betaalgegevens.

francebramie 02-08-10 13:04

Je moet in de amerikaanse appstore een gratis app downloaden, dan vraagt hij om een login. Dan voer je alles in en als het goed is staat dan aan het einde "none". Zo heb ik hem vorrig jaar aangemaakt, ik weet niet of dat nu nog kan!

jap74 02-08-10 15:24

Ik werkte met FreeVPN, maar sinds een week doet hij het niet meer. Moet je dit verlengen of maandelijks een nieuw wachtwoord aanvragen oid?

rck1984 02-08-10 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jap74 (Bericht 511266)
Ik werkte met FreeVPN, maar sinds een week doet hij het niet meer. Moet je dit verlengen of maandelijks een nieuw wachtwoord aanvragen oid?

Als ik naar Free VPN by WSC ga, dan neem ik aan dat ik onderaan de pagina op: Iphone & Ipad moet klikken?

Als ik dit doe, krijg ik een Error 404 Object niet gevonden.. Ziet er dus naar uit de deze service uit de lucht is, vandaar dat het misschien ook niet meer voor jou werkt?

Of doe ik iets verkeerd?

jap74 06-08-10 15:27

Weet er iemand alternatieven voor Freevpn? Ik krijg het niet meer werkend.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.