iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Powerpoint's aanpassen en opmerkingen plaatsen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/66348-powerpoint-s-aanpassen-opmerkingen-plaatsen.html)

rensiejjj 01-08-10 03:15

Powerpoint's aanpassen en opmerkingen plaatsen
 
Voor het volgende schooljaar ben ik op zoek naar een App waarmee ik voor verschillende vakken powerpoint presentaties kan openen en er opmerkingen bij kan plaatsen voor het leren. Ik dacht zelf aan Keynote van Apple zelf, maar die is wel erg prijzig. Iemand een ander idee?

Graf Zum Kotzen 01-08-10 16:51

Documents To Go
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rensiejjj (Bericht 508866)
Voor het volgende schooljaar ben ik op zoek naar een App waarmee ik voor verschillende vakken powerpoint presentaties kan openen en er opmerkingen bij kan plaatsen voor het leren. Ik dacht zelf aan Keynote van Apple zelf, maar die is wel erg prijzig. Iemand een ander idee?

Docstogo heeft deze mogelijkheid. Bewerken van Powerpoint is wel beperkt.

HanSolo 01-08-10 17:53

te duur?
 
Koop je een Ipad van zeg 500 euro en dan is 10 euro voor een hele mooie app te veel?
Ik snap dit soort redenaties en ook gebruikers die voor dit doel hun iPad jailbreaken absoluut niet. :):rolleyes:

rensiejjj 02-08-10 00:46

en toch kan het zijn dat iemand een applicatie heeft gevonden die goedkoper is, dat is dan toch mooi meegenomen? zo kan ik weer andere applicaties kopen.

hij was btw $600,- haha, ik snap je punt wel hoor :)

francebramie 02-08-10 11:06

Ik denk dat je geen betere app zult vinden dan Keynote, en als je er een vind denk ik dat de prijzen niet zoveel zullen verschillen...

rensiejjj 06-08-10 04:12

keynote aangeschaft, hoe kan ik nu opmerkingen plaatsen bij een PowerPoint ? Dit lukt me tot op heden nog niet

crazywarning 06-08-10 09:56

Diezelfde vraag heb ik ook. Keynote is een fijn programmatje maar opmerkingen plaatsen lukt me niet.

De powerpoints aanpassen overigens wel.

Iemand enig idee of dat mogelijk is?

francebramie 06-08-10 10:32

Dat kan volgens mij niet nee. Misschien in een volgende update, of stel het voor op het forum van Apple. Windows presentaties opent hij bij mij wel, maar je kan beter overnieuw beginnen, zeker met office 2010, hetzelfde voor pages en numbers.

rensiejjj 06-08-10 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen (Bericht 509507)
Docstogo heeft deze mogelijkheid. Bewerken van Powerpoint is wel beperkt.

Ik zie de mogelijkheid voor opmerkingen niet in documents to go...

frankhan 08-10-10 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HanSolo (Bericht 509575)
Koop je een Ipad van zeg 500 euro en dan is 10 euro voor een hele mooie app te veel?
Ik snap dit soort redenaties en ook gebruikers die voor dit doel hun iPad jailbreaken absoluut niet. :):rolleyes:

Ik wil graag de JB omdat ik een trail periode wil voordat ik wat koop. Voorbeeld is iTap RDP. kost 20,- euro dus wil ik wel graag weten of het werkt zoals ik het nodig heb. Ook gebruik ik de originele MyWi ($ 20) uit Cydia die ik eerst gekraakt had draaien. Als het doet wat ik wil koop ik het en aders gooi ik het er af.

Geloof me samen met mijn iPhone hen ik toch al snel een behoorlijk bedrag aan software.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.