//

Schaars aanbod ipad apps

Schaars aanbod ipad apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind dat het aanbod in apps voor de iPad nog behoorlijk schaars is, terwijl ie toch al bijna een maand of 5 uit is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-10, 13:48
rck1984 rck1984 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard Schaars aanbod ipad apps

Ik vind dat het aanbod in apps voor de iPad nog behoorlijk schaars is, terwijl ie toch al bijna een maand of 5 uit is in de US, apps in de algemene zin maar ook apps als Facebook en Spotify laten lang op zich wachten.

Ik heb het gevoel dat de iPad een beetje op een zijpad ligt bij producenten omdat de iPhone 4 ook gereleased is nu...

Het kan aan mij liggen en mischien ben ik wel te ongeduldig maar ik vind het aanbod van pure iPad apps waarbij de functies van een iPad echt benut worden nog zeer schaars...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-10, 14:15
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

De maker van de iPhone Facebook app, wil er geen maken voor de iPad... Dus moet iemand anders het initiatief nemen... Verder vind ik dat het best snel gaat, alleen zou ik het fijn vinden als er meer universele apps zijn. Scheelt toch weer wat.
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #3  
Oud 01-08-10, 14:26
webgangster webgangster is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Maarssen
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar webgangster
Standaard

Ben het helemaal met de TS eens, erg jammer vindt ik dat!
  #4  
Oud 01-08-10, 14:30
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Het is wel waar dat je meer updates voor de retina display van de iphone 4 ziet dan voor de iPad!
  #5  
Oud 01-08-10, 14:37
rck1984 rck1984 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ook een jailbreak voor 3.2.1 laat lang op zich wachten, mede als het IOS4 van Apple zelf waarop de iPad achteraan is geschoven..

Lijkt wel dat de iPad overschaduwt wordt door de iphone4 (met haar nieuwe specs)

Laatst gewijzigd door rck1984; 01-08-10 om 14:55.
  #6  
Oud 01-08-10, 16:56
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

In eerste instantie vond ik ook dat er vrij weinig iPad apps waren.
Ik gebruik dagelijks op mijn iPhone apps zoals Tweakers, Engadget, Bright, Facebook, Hyves en Telegraaf. Natuurlijk zocht ik direkt naar de iPad versies in de AppStore. Maar ik vraag me nu af, waarom heb ik die apps überhaupt nodig als je op grote iPad scherm al die sites prima kunt lezen. De iPhone versies zijn maar uitgeklede versies van bovengenoemde sites, omdat op het kleine scherm van de iPhone nu eenmaal minder op valt te surfen.
Ik zie bij de iPad een geheel ander trend. De iPhone kreeg uitgeklede sites als app. Bij de iPad krijgt je juist digitale en interactieve versies van Magazines en Kranten.
Op dat gebied vind ik dat er inderdaad nog wel weinig apps zijn, Veronica magazine heeft al een app, zo ook de NRC en Volkskrant. Maar ik mis kranten zoals het Algemeen Dagblad en tijdschriften als Nieuwe Revu. Sommige zijn nog in ontwikkeling.

Overigens er gaan geruchten op Twitter dat er een jailbreak vandaag (1 augustus) gaat uitkomen voor iOS 4.0.1 en 3.2.1
Ik ben benieuwd wat de underground scene allemaal heeft ontwikkeld voor de iPad.
  #7  
Oud 01-08-10, 17:19
rck1984 rck1984 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chytin Bekijk bericht
In eerste instantie vond ik ook dat er vrij weinig iPad apps waren.
Ik gebruik dagelijks op mijn iPhone apps zoals Tweakers, Engadget, Bright, Facebook, Hyves en Telegraaf. Natuurlijk zocht ik direkt naar de iPad versies in de AppStore. Maar ik vraag me nu af, waarom heb ik die apps überhaupt nodig als je op grote iPad scherm al die sites prima kunt lezen. De iPhone versies zijn maar uitgeklede versies van bovengenoemde sites, omdat op het kleine scherm van de iPhone nu eenmaal minder op valt te surfen.
Ik zie bij de iPad een geheel ander trend. De iPhone kreeg uitgeklede sites als app. Bij de iPad krijgt je juist digitale en interactieve versies van Magazines en Kranten.
Op dat gebied vind ik dat er inderdaad nog wel weinig apps zijn, Veronica magazine heeft al een app, zo ook de NRC en Volkskrant. Maar ik mis kranten zoals het Algemeen Dagblad en tijdschriften als Nieuwe Revu. Sommige zijn nog in ontwikkeling.

Overigens er gaan geruchten op Twitter dat er een jailbreak vandaag (1 augustus) gaat uitkomen voor iOS 4.0.1 en 3.2.1
Ik ben benieuwd wat de underground scene allemaal heeft ontwikkeld voor de iPad.
Ben het met je eens dat bepaalde zaken prima te zien zijn het het ipad scherm, zonder dat er een app nodig zou moeten zijn, maar toch.. Een app voor Spotify om maar een voorbeeld te noemen, ik vind het aanbod aan apps nog wat dunnetjes..

Interessant om te zien dat een mogelijke jailbreak voor 3.2.1 toch wel aanstaande is, zou je mij kunnen vertellen waar op Twitter je dit bent tegengekomen?
  #8  
Oud 01-08-10, 17:36
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

@ rck1984,

Hierbij de officiële blog van jailbreak developer Comex.

Download Spirit Jailbreak For iPhone / iPod / iPad on iOS 4 [Sunday] - Spirit

Daar vind je ook link naar zijn Twitter. Daar geeft hij aan dat wij moeten voorbereiden op de jailbreak. Ik ben er klaar voor.
  #9  
Oud 01-08-10, 17:37
rck1984 rck1984 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chytin Bekijk bericht
@ rck1984,

Hierbij de officiële blog van jailbreak developer Comex.

Download Spirit Jailbreak For iPhone / iPod / iPad on iOS 4 [Sunday] - Spirit

Daar vind je ook link naar zijn Twitter. Daar geeft hij aan dat wij moeten voorbereiden op de jailbreak. Ik ben er klaar voor.
Thanks man, top!
  #10  
Oud 01-08-10, 17:41
rck1984 rck1984 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chytin Bekijk bericht
@ rck1984,

Hierbij de officiële blog van jailbreak developer Comex.

Download Spirit Jailbreak For iPhone / iPod / iPad on iOS 4 [Sunday] - Spirit

Daar vind je ook link naar zijn Twitter. Daar geeft hij aan dat wij moeten voorbereiden op de jailbreak. Ik ben er klaar voor.
EDIT: Had je verkeerd begrepen volgens mij, kwartje is gevallen

Laatst gewijzigd door rck1984; 01-08-10 om 17:47.
  #11  
Oud 01-08-10, 17:49
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chytin Bekijk bericht
@ rck1984,

Hierbij de officiële blog van jailbreak developer Comex.

Download Spirit Jailbreak For iPhone / iPod / iPad on iOS 4 [Sunday] - Spirit

Daar vind je ook link naar zijn Twitter. Daar geeft hij aan dat wij moeten voorbereiden op de jailbreak. Ik ben er klaar voor.
Dit is niet de site van comex heb ik begrepen (dit forum). De site van comex voor de jailbreak is spiritjb.com
  #12  
Oud 01-08-10, 18:10
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Dat zou best kunnen, ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik ging ook altijd naar de site die je aangeeft voor de laatste nieuws over de jailbreak.

Ik kreeg de blog van Comex via een ander site, maar ik weet nu even niet welke.
In ieder geval hoop ik dat het waar is wat op die blog en Twitter staat en niet een of ander grappenmaker die ons laat wachten voor niks.
Maar goed, laten wij rustig afwachten en wellicht hier weer ontopic gaan.

Edit: Jailbreak is uit! Comex zat er dus toch achter dit.

http://www.iphoneclub.nl/81940/jailb...-4-0-en-4-0-1/

Laatst gewijzigd door Chytin; 02-08-10 om 01:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag en aanbod App ontwikkelaars videologic Ontwikkelen voor iOS 1 22-06-10 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:33.