//

Navigatie op ipad

Navigatie op ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij is de lokatiebepaling op Google maps op mijn iPad wifi tot op de meter nauwkeurig. Groet, Paul...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-08-10, 22:49
solexpaul solexpaul is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 13
Standaard

Bij mij is de lokatiebepaling op Google maps op mijn iPad Wi-Fi tot op de meter nauwkeurig.

Groet,

Paul
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-08-10, 23:09
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard

afgezien dat het huis waar ik in woon was er niet toen het google karretje geweest was. laat staan de hele wijk. het was toen nog een kale vlakte.

dus het werkt toch echt wel via je ip. zou niet anders weten hoe het anders zou meoten
  #23  
Oud 06-08-10, 23:33
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

Er zijn meer partijen dan almleen Google die rondrijden een Wi-Fi hotspots verzamelen. Wij hebben laatst een zakelijke Wi-Fi router verplaatst naar een andere locatie en vervolgens was de geolocatie ook in de war. We werden netjes op de oude locatie getoond terwijl de Wi-Fi router dus was verplaatst en ook een nieuw publiek IP ads had gekregen.

Publieke IP adressen zijn erg onnauwkeurig om een locatie mee te bepalen. Er zijn genoeg adressen waar niet meer van bekend is dan de provider waar ze van zijn en niet de lokatie. Ook zijn er genoeg publieke adressen waar hele grote netwerken achter verscholen zitten die meerdere lokaties betreffen. En zelfs dan zou een adres slechts 1 lokatie kunnen aangeven. Loop maar eens door de wijk en zie hoe nauwkerig je lokatie is. Dat kan alleen als er gegevens van meerdere hotspots worden gebruikt (driehoeksmeting). Jouw device kan niet weten wat de publieke adressen van al die hotspots zijn zonder op dat netwerk in te loggen. Ook zou het betekenen dat je nooit je lokatie kunt bepalen buiten huis want daar zijn weinig Wi-Fi netwerken waar je op mag inloggen en dus het publieke adres zou kunnen bepalen.
  #24  
Oud 09-08-10, 22:27
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Even hierboven was ik nog erg blij met Bstack. Maar ik heb helaas de boel moeten terugzetten en ben nu Bstack kwijt + 5$. is er nog een manier om het weer op je ipad te krijgen? Wel inmiddels MyWi werkend gekregen en dus internetten via mijn iphone.
Maar ik heb ook een Huawei, dus even kijken wat het prettigst is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste navigatie voor iPad? Flavio iPad Navigatie 43 06-02-12 16:52
Navigatie op iPad Wi-Fi 16gb Wattman15 iPad Navigatie 4 27-12-10 09:18
Gratis navigatie voor je iPad Johan61 iPad Apps 1 29-09-10 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.