iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Reservekopie duurt erg lang (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/67164-reservekopie-duurt-erg-lang.html)

ruwepit 05-08-10 22:44

Reservekopie duurt erg lang
 
Hallo,

Heb het forum al doorgespit maar kan het antwoord niet vinden maar elke keer als ik mijn iPad aansluit op iTunes gaat hij een reservekopie maken. Dit duurt elke keer een dik uur. Wat kan ik daaraan doen. Hij hoeft voor mij niet elke keer een kopie te maken en zeker niet als het zo lang duurt.

Alvast bedankt

Oswi 05-08-10 22:54

Kan je toch uitzetten in iTunes???

ruwepit 05-08-10 22:57

En waar dan precies?

kalehenkie 05-08-10 23:37

Op het kruisje drukken als hij een reservekopie wil maken.

francebramie 06-08-10 08:50

Precies ik heb dit 1 keer gedaan en nu doe ik het een keer per week ofzo. Het duurt inderdaad lang, maarja wat wil je met 100 apps en veel andere dingen.

Merdera 06-08-10 09:02

Ik merk dat een reserve kopie vooral heel lang duurt, als je veel PDF/CBR files erop hebt staan, anders valt het bij mij mee.

Serena 06-08-10 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merdera (Bericht 518749)
Ik merk dat een reserve kopie vooral heel lang duurt, als je veel PDF/CBR files erop hebt staan, anders valt het bij mij mee.

Sinds ik veel strips op de iPad heb staan duurt de reservekopie bij mij ook erg lang inderdaad. Het schijnt dat je ergens kunt uitschakelen dat hij een reservekopie maakt. Nu moet ik het steeds middels het kruisje wegklikken. Is er ook een optie dat ik dat maken van die kopie uit kan vinken?

ruwepit 07-08-10 00:13

Bedankt voor jullie reacties!
Inderdaad muisje op het kruisje ;-)
En klopt ook dat ik een behoorlijk aantal cbr files op mijn iPad heb staan.

JBZ 12-08-10 00:56

Heb veel PDFjs op m'n iPad en normaal gesproken annuleer ik he ook middels het kruisje. Maarn u bij het updaten van de nieuwe firmware (3.2.2) heb je niet de mogelijkheid om het maken van de reservekopie te onderbreken..... :-(

Op de iPad kan ik wel annuleren (schuifbalk). Kan dit zomaar? Of gaat de update dan de mist in?

johndoe73 12-08-10 08:01

Bij het updaten van het iOS zul je wel moeten wachten op een volledige backup. Na het installeren van het nieuwe OS is je device namelijk helemaal leeg en zal iTunes je laatste backup terugzetten zodat je al je foto's, applicaties, instellingen, muziek etc. weer terug hebt.

Rene3g 12-08-10 08:10

Bij mij doet het ook erg lang, maar heb dan ook veel CBR inderdaad.. Maar toch is het erg handig dat er een backup gemaakt wordt, dan maar iets langer wachten.;)

JBZ 12-08-10 09:32

Gisteravond begonnen (rond 23.00 uur) en rond 01.00 uur maar naar bed gegaan. Laptop + iPad maar aanlaten staan ivm de reservekopie. Vanochtend 07.00 uur was ie nog bezig!!! Moest nog ongeveer 25%....

Heb het via de iPad geannuleerd en iTunes toch maar afgesloten. Ik zal vanmiddag m'n pdfjes (zo'n 25 stuks, allemaal tijdschriften) maar uit m'n iPad halen en opnieuw updaten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.