//

Mijn ipad crasht

Mijn ipad crasht discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 weken de Ipad. Sinds week 2 begint mijn ipad te crashen ttz ik krijg een zwart beeld met het appelke erop, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-10, 12:54
boeke boeke is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: belgie wvl - roeselare
Berichten: 70
Standaard Mijn ipad crasht

Ik heb sinds 2 weken de Ipad. Sinds week 2 begint mijn ipad te crashen ttz ik krijg een zwart beeld met het appelke erop, en na enkele seconden komt hij terug op de homescreen.

Deze crash gebeurt bij alle apps zowel safari, google, apps, tijdens gamen, tijdens het lezen van het nieuws van IPC ......
Zelfs als ik de ipad connecteer met itunes om te syncen, crasht de ipad ook.

Alvorens ik de ipad terugbreng naar de winkel, zou ik graag weten of er nog mensen zijn met dit probleem. (ik heb reeds een herstel uitgevoerd, dus alles kwijt..... maar helpt niet).

Ook heeft hij soms moeite met het opladen. Soms laadt hij, soms niet. Door de stekker eens uit- en terug in, is dit opgelost.

Graag een reactie aub
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-10, 13:05
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Die moet je gewoon terugbrengen, ik wou nog zeggen, herstel hem, maar dat heb je al gedaan en dat werkt niet helaas
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone crasht, start op, crasht... nachtegaaal iPhone algemeen 6 07-03-11 22:21
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 17:03
veency gedownload nu crasht mijn iPod Batino Jailbreak apps en thema's 2 02-05-10 12:35
Nieuwste Iphone crasht mijn laptops! auto72195305 iPhone algemeen 23 11-02-08 18:29
Mijn iPhone crasht BadSide Jailbreak apps en thema's 1 24-10-07 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.