iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Frash (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/68036-frash.html)

spitfire1990 11-08-10 20:59

Frash
 
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe frash die onderandere op deze sit te vinden is?

Apple iPad | iPad nieuws: Flash op je iPad met Frash - Nu simpeler dan ooit | iPad Blogs

Ben benieuwd of je iPad er langzamer van word en hoe houd je batterij het uit met flash op je iPad.
En werkt alle flash nunzo als het zou moeten of is het nogsteeds beperkt?.

Iedereen alvast bedankt die reageerd.

GoldRush 11-08-10 22:19

Het is nog steeds zeer beperkt batterij is prima en hij is niet langzamer dan anders
Maar om nu te zeggen dat het een toppertje is dat dus in de verste verte niet

haroldv 11-08-10 22:30

Installatie werkt simpel en flash werkt. Echter pas sinds 3 minuten geinstaleerd, accu doet het nog ;-)

S¡mon 12-08-10 00:19

Oh, en niet vergeten: het is een Alpha version. Zeg maar 1 van de eerste ontwikkelingsstages (net zoals je ook een beta versie hebt, en daarna de versie voor uitgave). Kan dus nog buggie zijn.

aaifone 12-08-10 16:14

Hij werkt, maar ik merkte dat vervolgens YouTube filmpjes via de browser niet meer wilden afspelen, zoals bijv. de in dit forum embedded YouTube filmpjes die je in sommige topics tegenkomt. Nadat ik Frash verwijderd had werkte dit gelukkig weer. Voorlopig dus nog maar even geen flash wat mij betreft.

technoslet 25-08-10 23:47

Ik ga het ook nog niet installeren en wacht op de release. Heb het getest op mijn iphone 4. Zag wel dat er op een website flash dingen waren maar kon vervolgens niks bekijken. Na reboot crashte springboard en startte hij in safe mode. Gelukkig heb ik toen frash kunnen uninstallen en na respring werkt hij weer oke.
Nog even wachten dus op een doorontwikkelde versie.

GoldRush 26-08-10 06:01

Heb hem ook weer verwijderd vond het ook niks

spitfire1990 26-08-10 11:30

bedankt voor alle reacties.

het word gewoon afwachten tot het optimaal werkt

GoldRush 26-08-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spitfire1990 (Bericht 545639)
bedankt voor alle reacties.

het word gewoon afwachten tot het optimaal werkt

Dat lijkt mij ook het beste, als het eenmaal goed werkt moet er maar een app van gemaakt worden :P

diamant 08-09-10 22:48

frash
 
Werkt top op mijn 3gs! wel de 2e versie van frash inst. natuurlijk.

:)

nibbit88 09-09-10 22:52

Welke 2e versie bedoel je? Ik draai nu versie 0.02 , maar die werkt half. Ik krijg heel wat Flash games aan de praat, maar video werkt toch echt voor geen enkele centimeter.
Sites als gamekings of dumpert spelen geen video af, dus ik weet niet precies wat jij onder 'top' verstaat?

technoslet 10-09-10 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 557557)
Welke 2e versie bedoel je? Ik draai nu versie 0.02 , maar die werkt half. Ik krijg heel wat Flash games aan de praat, maar video werkt toch echt voor geen enkele centimeter.
Sites als gamekings of dumpert spelen geen video af, dus ik weet niet precies wat jij onder 'top' verstaat?

Euh...bij mij werkt het naar mijn beste weten ook prima zowel op iphone als ipad.
Die sites die je noemt heb ik niet gechecked maar zal ik later nog wel ff doen. En ik heb ook versie 0.02

Edit: op dumpert speelt hij inderdaad geen video af en geeft hij een error.

Checkmate 10-09-10 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 557557)
Welke 2e versie bedoel je? Ik draai nu versie 0.02 , maar die werkt half. Ik krijg heel wat Flash games aan de praat, maar video werkt toch echt voor geen enkele centimeter.
Sites als gamekings of dumpert spelen geen video af, dus ik weet niet precies wat jij onder 'top' verstaat?

Ik hoop dagelijks op een app van dumpert. Weet zeker dat ze daar veel geld uit kunnen slaan

The Unbelievable 10-09-10 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Checkmate (Bericht 557754)
Ik hoop dagelijks op een app van dumpert. Weet zeker dat ze daar veel geld uit kunnen slaan

Wil jij een filmpje van mij zien waar ik Dumpert op mijn iPad gebruik?

nibbit88 10-09-10 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable (Bericht 558111)
Wil jij een filmpje van mij zien waar ik Dumpert op mijn iPad gebruik?

Laat maar zien! Ben erg benieuwd..

The Unbelievable 10-09-10 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 558157)
Laat maar zien! Ben erg benieuwd..

Ik heb hem op Dumpert gezet. Nu nog wachten totdat hij komt. Anders upload ik hem op YouTube.:)

nibbit88 10-09-10 23:29

Ik wacht het rustig af, ben erg benieuwd geworden =)

The Unbelievable 10-09-10 23:31

Klik. Trouwens, dit is de eerste versie. Als er Multitasking is kan ik dit veel sneller maken.:d

nibbit88 10-09-10 23:48

Bizar. En dit werkt door Frash? Want het is wel erg extern allemaal. Ik wil dat Frash gewoon net als html5 (op bv. gamespot.com) in mijn venster zijn ding doet.

The Unbelievable 11-09-10 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 558515)
Bizar. En dit werkt door Frash? Want het is wel erg extern allemaal. Ik wil dat Frash gewoon net als html5 (op bv. gamespot.com) in mijn venster zijn ding doet.

Dit is inderdaad geen Frash. Dit is een andere (omslachtige) manier om filmpjes te kijken. Ik zou ook wel Flash als HTML5 willen, maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren en dit is een alternatief totdat er een échte manier komt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:24.