iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Vanaf je ipad printen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/68138-vanaf-ipad-printen.html)

Keesellen2008 12-08-10 13:18

Vanaf je ipad printen
 
Hallo,

Is er iemand die weet of je van je ipad direct kan printen.

Als dat nog mogelijk is dan heb ik nooit meer een laptop of notebook nodig.

Vgr

Kees

dragonflyer 12-08-10 13:37

Gewoon de iPad op het kopieerapparaat leggen. :)
http://www.engadget.com/2010/04/15/i...inting-solved/

Moet mogelijk zijn met Air Sharing HD, HP iPrint Photo, ActivePrint 7.0.

haroldv 12-08-10 13:57

Er is een app voor om via Wi-Fi te printen, heb je wel een Wi-Fi printer nodig

jap74 12-08-10 15:33

Ik heb mijn printer dmv een Airport Express in mijn Wi-Fi netwerk zitten.

Weet iemand een App waarmee je dan kan printen?

ajongebreur 14-08-10 11:35

Gisteravond had ik het prg. Goodreader open om iets te lezen dat wie email als bijlage was binnengekomen.
Plotseling zie ik aan de rechterkant bij local servers Wi-Fi, mijn printer verschijnen. Ik erop klikken maar er gebeurde niets. Nu heb ik de Ipad weer aan, maar de printer verschijnt niet meer. Was dit per ongeluk of wat is het???? Ik heb een hp photosmart 4580 BT en wireless. iemand enig idee??? Misschien een doorbraak ha ha.

NGroeneveld 14-08-10 11:57

Ik heb een app van HP, maar dan moet je denk ik wel een HP Printer hebben?

ajongebreur 14-08-10 13:58

@NGroeneveld :Welke applicatie heb je?

aaifone 14-08-10 14:05

Ik denk HP iPrint, een programma van HP zelf. Maar dat dient alleen om foto's te printen, en dan alleen in fotoformaat, A4 gaat niet lukken. Dus de slimme omweg om een screenshot te maken van je scherm en dan deze "foto" uit te printen levert een te kleine print op. Why on earth denkt HP (en vele andere fabrikanten) toch dat we zo graag foto's willen printen en geen documenten? Erg jammer.

Bejito 14-08-10 14:14

Misschien een beetje offtopic, maar kan iemand me zeggen wat het voordeel is van zo'n Airport Express boven een gewone wireless router?

ajongebreur 18-08-10 23:50

Inmiddels applicatie Print n share uit de itunesstore gekocht. Werkt prima als je een draadloze printer hebt.

haroldv 19-08-10 19:26

Print magic hd, werkt met netwerk printers prima, dus de printer zelf hoeft niet draadloos te zijn. Ik print gewoon op de xeroX

Xenn0X 20-08-10 07:28

jup print magic hd werkt perfect. je kan het eerst testen met hun gratis test tool, als je de test pagina krijgt weet je dat het werkt.
http://itunes.apple.com/nl/app/print...344309352?mt=8
test tool is iphone app maar werkt ook wel op de ipad.

heb hem voor iphone en ipad:) print prima naar hp 6310 die via cat5 naar mijn Wi-Fi router gaat.

happle 21-08-10 16:33

Printcentral uit AppStore werkt ook prima via Wi-Fi

GoldRush 21-08-10 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X (Bericht 538157)
jup print magic hd werkt perfect. je kan het eerst testen met hun gratis test tool, als je de test pagina krijgt weet je dat het werkt.
Printer Test for Print Magic voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
test tool is iphone app maar werkt ook wel op de ipad.

heb hem voor iphone en ipad:) print prima naar hp 6310 die via cat5 naar mijn Wi-Fi router gaat.

Werkt inderdaad perfect goede tip

Chrissy 21-08-10 19:02

Hoe kan ik vanuit Pages printen, ik heb een Wi-Fi printer en heb de print magic ap gekocht.

Velonomika 22-08-10 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenn0X (Bericht 538157)
jup print magic hd werkt perfect. je kan het eerst testen met hun gratis test tool, als je de test pagina krijgt weet je dat het werkt.
Printer Test for Print Magic voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
test tool is iphone app maar werkt ook wel op de ipad.

heb hem voor iphone en ipad:) print prima naar hp 6310 die via cat5 naar mijn Wi-Fi router gaat.

Wat bedoel je met de testpagina? Ik krijg de mededeling dat het printen gelukt is, maar er komt geen papier uit de printer. Is dat wat je bedoelt met een testpagina?

ligth011 22-08-10 17:08

idd eprint is ook een app die een test pagina uitstuurt, zodat je daarna de app kan kopen.

ajongebreur 22-08-10 19:26

@ Velonowika Als je de gratis testversie binnen hebt gehaald, komt er een icoon op je iPad. Start dit, zet je printer aan (Wi-Fi) en klik op de icoon. Na even zoeken wordt je printer gevonden en daarna klik je op het venster van de testappl. De testpagina moet nu worden geprint.

chicago 23-08-10 11:46

Zou toch mooi zijn als je de ipad kan koppelen met een printer in het Wi-Fi netwerk en direct via je tekstverwerker app of Safari kan printen (+ printvoorbeeld). Mijn moeder wil eigenlijk wel een ipad (als vervanging van haar verouderde laptop); het enige wat haar tegenhoudt is het ontbreken van een printfunctie. Ik denk dat er meer van die generatie overstag zouden gaan als er een printmogelijkheid zou zijn. Gemiste kans voor apple?

Xirtam 20-10-10 22:59

Brother printer? [Tip]
 
Voor diegene die een Brother printer heeft.
iPhone App
Werkt perfect en zelfs het scannen van een foto doet hij goed en gooit de foto vanaf de scanner naar de iPhone toe. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.