//

[Ervaringen] BodyGuardz of invisibleSHIELD voor iPad

[Ervaringen] BodyGuardz of invisibleSHIELD voor iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de BodyGuardz of invisibleSHIELD voor de iPad. Omdat er nog geen (verzamel)topic hierover was heb ik dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-10, 14:57
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Exclamation [Ervaringen] BodyGuardz of invisibleSHIELD voor iPad

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de BodyGuardz of invisibleSHIELD voor de iPad. Omdat er nog geen (verzamel)topic hierover was heb ik dit topic geopend (met toestemming van moderator King1987).

Het zou dus leuk zijn als gebruikers hier hun ervaringen achterlaten. Vermeld dan even duidelijk welk merk je gebruikt (BodyGuardz of invisibleSHIELD) en welk type (voor de BodyGuardz Screen, Back of Full Body en voor de invisibleSHIELD Full Body Maximum Coverage, Full Body Easy Install, Front Coverage of Back Coverage).

Onderwerpen die misschien leuk zijn om te noemen:
  • Je ervaringen met het aanbrengen;
  • De benodigde droogtijd;
  • Het dagelijks gebruik met de BodyGuardz of invisibleSHIELD;
  • Het gevoel van de protector (tijdens het gebruik op het scherm, de grip aan de achterkant etc.);
  • Slijtage of losse hoekjes na verloop van tijd.

Ik heb dit topic geopend omdat ik me nog aan het oriënteren ben, helaas kan ik dus niet als eerste mijn ervaringen opschrijven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 22:10
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

Ik heb sinds 5 dagen ongeveer full bodyguardz op mijn iPad, het aanbrengen ging heel goed, door dat spul wat je erop moet spuiten kan je makkelijk corrigeren.
Alleen is het onmogelijk de voorkant te doen zonder dat je stofdeeltjes tussen het scherm en shield krijgt...wij hebben helaas geen stofvrije kamer in ons huis^^

Ik begon het na 8 uur weer te gebruiken, het was natuurlijk niet droog... Maar genoeg om te kunnen gebruiken... Nu, na 5 dage, is het zo goed als cristalclear! Alleen jammer van een paar stofdeeltjes^^

De shield zit er goed op, ik krijgt het er niet makkelijk af ofz.. Heel fijn, omdat ik altijd bang ben voor krasjes op de achterkant...
Het spul voelt goed aan, touch blijft perfect werken en je hebt een stuk meer grip

Ik geef het een 9/10, je iPad blijft er prachtig uitzien en je hebt 0% kans op krasjes
__________________
iPad 16GB Wi-Fi - 4.2.1 - Jailbroken
iPhone 4 16GB - 4.1 - Jailbroken
  #3  
Oud 13-08-10, 00:59
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik heb de full coverage van ZAGG. Bij het begin was ik erg bang dat het zo lelijk uit zou zien en wou hem er het liefst direct af halen. Na 20 uur weer begonnen hem te gebruiken en nu ziet hij er voor perfect op. Op 1 hoek na die te groot is en uitsteekt over dat kleine randje. Achter zit 1 vuiltje maar geen zichtbare bubbels, het enige probleem is dat de achterkant niet past. Alle 4 hoeken steken uit en heb ik af moeten knippen. Bovenaan zat hij precies goed en ik miste 1 à 2 cm onderaan, maar die hoeken kwamen niks te kort. Ik mis ook een halve centimeter aan de zijkanten (volgens mij is er gewoon geen rekening met de bolling van de iPad gehouden). Ik heb hiervoor een mailtje naar ZAGG gestuurd, en wacht op een antwoord!
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #4  
Oud 13-08-10, 03:50
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Pff een protector die zo erg niet past dat hij aan alle kanten uitsteekt, en dat voor dat geld! Dat vind ik toch wel zwaar tegenvallen van Zagg.

Ik heb voor de grap een paar euro een backprotector besteld bij de Chinezen, ik zal laten weten hoe het daarmee gaat.

Een screenprotector aanbrengen doe je trouwens het beste op een schone droge ondergrond in een badkamer waarin je net lekker heet gedouched hebt: er staat dan veel damp in de ruimte waardoor bijna alle stofdeeltjes neerslaan. Nog even met een schoon microvezeldoekje goed over het scherm gaan en je hebt je protector er zonder stofjes op. de enkele die er dan nog zit kan je weghalen door met plakband je screenprotector iets op te lichten en dan met een ander plakbandje het stofje te verwijderen. Hierbij niet met je vingers aan het scherm of de acterkant vd protector komen en zorgen dat je handen goed schoon en vetvrij zijn.

En het blijft natuurlijk een klusje waarbij je zorgvuldig moet zijn en een beetje geduld hebben.
  #5  
Oud 13-08-10, 06:53
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Wat ik ook graag zou willen weten, hoe is jullie ervaring met het zonlicht? Is die ook minder zichtbaar. Ik irriteer me vaak aan de spiegeling van de zon en de vinger afdrukken. Dat is dan ook de hoofdreden waarom ik een protector wil. Mijn display is al beschermd door het hoesje wat ik er om heen heb. Hoop dat jullie mijn vragen mee kunnen nemen. Alvast bedankt
  #6  
Oud 13-08-10, 10:40
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Zonlicht is iets minder geworden, en vingerafdrukken ook. Er blijven er wel een paar zitten maar ik heb er geen last van, en je ziet ze bijna niet.
Verder heb ik net een mailtje terug gehad en ze zeggen dat ik een aanvraag voor vervanging moet doen, dan krijg ik een tegoedbon voor een nieuwe en voor de verzendkosten (als ik het goed heb begrepen) en dan moet ik binnen 60 dagen mijn oude opsturen want anders vervalt de tegoedbon.
  #7  
Oud 18-08-10, 11:54
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard

Ik heb de Apple iPhone 4 (Dry Apply) FULL BODY protector gekocht en het is geen succes voor mij. Doordat de protector van een zacht materiaal is gemaakt, is het erg lastig om hem foutloos te positioneren. Ik had 2 pakjes besteld, dus totaal 4 pogingen beschikbaar. Of er bleven een flink aantal luchtbelletjes onder de protector zitten, of een soort van waas, 2 x ging hij beetje scheef en dan krijg je een stukje protector dat uit steekt...geen gezicht!
De verwachting bij deze "dry apply" is dat je hem in een keer goed plakt. Zodra je hem opnieuw wilt positioneren en hem dus los trekt en opnieuw plakt krijg je een waas of andere vervormingen.
Het aanbrengen is gedaan in de badkamer na een hete douche en gedaan op een iPhone 4 die net uit de doos kwam. Ik had overigens geen last van stofdeeltjes, ook is het materiaal inderdaad sterk.

Ik heb de 30-Day Money Back Guarantee aangevraagd...

(offtopic: voorheen gebruikte ik alleen maar protectors van het Hongkongse merk "EXIM". Die gebruikte ik voor m'n Cowon mp3-speler, psp, SE Satio etc. Daarbij gaat het aanbrengen beter, omdat het materiaal niet zo zacht en flexibel is. De bestelling is alweer geplaats op eBay!)
  #8  
Oud 25-09-10, 14:26
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Er staat een zeer uitgebreide review van de BodyGuardz voor de iPad op iPadBlogs.nl
  #9  
Oud 26-09-10, 13:30
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Ik heb de zagg voor de iPad. Laten aanbrengen door medewerker in de winkel. Kon het ook zelf doen want als het mislukt mag je hem terugbrengen en krijg je een nieuwe. Hij past goed. Niet te groot dus. Ook geen stukjes die uitsteken in tegenstelling tot franebramie.

Een nacht laten drogen en alle blaasjes waren weg! Zonlicht en vingerafdrukken worden inderdaad iets minder maar niet veel.
Reageren

Labels
bodyguardz, cases, ervaringen, invisibleshield, screenprotectors



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12
iPhone case: BodyGuardz invisibleshield iGregor iPhone accessoires en onderdelen 4 12-09-08 05:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.