muziekvideos discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Weet iemand of het mogelijk is om muziekvideos na elkaar af te spelen? Als ik nu naar muziekvideos kijk moet ik als er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziekvideos
Hoi
Weet iemand of het mogelijk is om muziekvideos na elkaar af te spelen? Als ik nu naar muziekvideos kijk moet ik als er een video afgelopen is terug naar het scherm met muziekvideos gaan en daar aanklikken wat ik kijken wil. Vind ik wel omslachtig. Is er hier een oplossing voer? Groetjes Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer een playlist aan te maken. In iTunes op je PC kun je ook 'slimme afspeellijsten' opmaken. Met bv als voorwaarde: alle muziekvideo's.
http://www.apple.com/nl/itunes/how-t...smartplaylists Laat maar weten of dit werkt |
|
||||
|
||||
Kan je geen afspeellijst maken in iTunes? Ik heb het nog net geprobeerd, maar zou kunnen werken.
|
|||
|
|||
Itunes op de ipad is de winkel. In 'Ipod' kun je inderdaad een afspeellijst van de muziekvideo's achter elkaar afspelen, echter zonder beeld, dus alleen geluid. Niet echt de bedoeling, denk ik.
|
||||
|
||||
ik bedoelde eigenlijk iTunes op de PC. Maar idd heb het net geprobeert, en hij speelt alleen muziek af en geen film.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Andere sites met muziekvideos voor Ipod ? | GOldfingers | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-08 22:35 |
|
|