//

iPad geen verbinding met draadloze route Sitecom

iPad geen verbinding met draadloze route Sitecom discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helemaal blij met mijn nieuwe aankoop. Eerst mijn simkaart uit mijn T-Mobile dongle geknipt te grote van een micro sim. Helaas werkt niet. Toch maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 10:27
yekki77 yekki77 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard iPad geen verbinding met draadloze route Sitecom

Helemaal blij met mijn nieuwe aankoop. Eerst mijn simkaart uit mijn T-Mobile dongle geknipt te grote van een micro sim. Helaas werkt niet. Toch maar een micro sim besteld. Dan maar via Wi-Fi verbinding maken. Hij ziet keurig mijn Router Sitecom WL 153 maak verbinding en de iPad vraagt om WEP code. daarna " Geen verbinding mogelijk met netwerk" alles al geprobeerd. Heeft iemand tips ??

Hij werkt wel op de laptop en iPhone. Zo maar een nieuwe router halen.

Help
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 11:09
qubyb qubyb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Yekki, ik heb ook problemen gehad met mijn router. Op het Apple forum is een thread met ruim 60.000 lezers die allemaal Wi-Fi problemen hebben na upgrade naar OS 3.2 (half jaar geleden). De nieuwste OS versies (dus zeker die van de iPad) zijn kritischer met de Wi-Fi protocollen dan sommige andere apparatuur. Er is geen eenduidige oplossing, voor de een werkt dit, voor de ander dat en voor de rest werkt niets. Je kunt eens proberen de WEP te veranderen in WPA2. Werkt niets, dan rest slechts een andere router te kopen (wel even regelen dat je hem terug mag geven als ie niet werkt met je iPad).

Laatst gewijzigd door qubyb; 17-08-10 om 11:15.
  #3  
Oud 17-08-10, 14:50
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qubyb Bekijk bericht
Yekki, ik heb ook problemen gehad met mijn router. Op het Apple forum is een thread met ruim 60.000 lezers die allemaal Wi-Fi problemen hebben na upgrade naar OS 3.2 (half jaar geleden). De nieuwste OS versies (dus zeker die van de iPad) zijn kritischer met de Wi-Fi protocollen dan sommige andere apparatuur. Er is geen eenduidige oplossing, voor de een werkt dit, voor de ander dat en voor de rest werkt niets. Je kunt eens proberen de WEP te veranderen in WPA2. Werkt niets, dan rest slechts een andere router te kopen (wel even regelen dat je hem terug mag geven als ie niet werkt met je iPad).
Als hij dan een nieuwe draadloos netwerk wilt, raad ik dan een Apple airport express of extreme aan, want daar zal hij het zeker mee doen, ik heb thuis ook een airport express, en daar heb ik nog nooit verbindingsproblemen mee gehad
  #4  
Oud 18-08-10, 02:26
yekki77 yekki77 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de reacties. Niks werkte inmiddels een nieuwe router gekocht werkt erg goed.
  #5  
Oud 06-11-11, 23:42
Levje Levje is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Geen verbinding mogelijk met netwerk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yekki77 Bekijk bericht
Helemaal blij met mijn nieuwe aankoop. Eerst mijn simkaart uit mijn T-Mobile dongle geknipt te grote van een micro sim. Helaas werkt niet. Toch maar een micro sim besteld. Dan maar via Wi-Fi verbinding maken. Hij ziet keurig mijn Router Sitecom WL 153 maak verbinding en de iPad vraagt om WEP code. daarna " Geen verbinding mogelijk met netwerk" alles al geprobeerd. Heeft iemand tips ??

Hij werkt wel op de laptop en iPhone. Zo maar een nieuwe router halen.

Help
Voor iedereen die een probleem denken te hebben met een Sitecom router is het raadzaam op het te proberen om minimaal 2x opnieuw de sleutel invoeren om verbinding te maken als je het bericht krijgt "geen verbinding mogelijk met netwerk"
Dus als je dit bericht krijgt deze weg klikken en opnieuw sleutel invoeren en verbinding maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
draadloze verbinding / Wi-Fi valt steeds weg iheijnekamp Wi-Fi 34 20-09-13 17:40
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? XXcindyXX iPad algemeen 13 23-11-12 12:27
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router jada5 iPad algemeen 6 10-05-11 10:20
Geen data verbinding ipad fplin iPad algemeen 4 16-11-10 18:38
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.