iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Apps Blijven op "wachten"staan. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/69168-apps-blijven-op-wachten-staan.html)

joppe113 20-08-10 11:10

Apps Blijven op "wachten"staan.
 
Heb een paar apps in de store gekocht en die blijven nu op wachten staan. Kan ze niet verwijderen en ook niet opnieuw kopen of zo....

Weet dat het hier al een keer eerder gepost is maar kon geen oplossing vinden....

Weet iemand raad?

jojophone 20-08-10 11:11

Ik begin nu te denken dat er een storing is ofzo...........

Ik heb hetzelfde op de iPhone, open net een topic, dacht dat t aan mij lag ;)

jojophone 20-08-10 11:41

Mijn probleem lijkt opgelost, ik moest alleen de apps die in de wacht stonden opnieuw gaan zoeken want ze waren verdwenen toen de app store weer draaide.

Ik denk toch dat ze er even uit lagen

Boldy1959 20-03-11 18:28

Ik heb nog twee apps in de wacht. De apps store geeft aan dat ze al geinstalleerd zijn.
Wat te doen?

Sjeltur 20-03-11 23:41

Meestal is 'rebooten' de oplossing; houdt de bovenste knop (aan-uit knop) en de homeknop (ronde knop onder je scherm) HEEL lang ingedrukt...!
Je krijgt eerst te zien 'of je je iPad wilt uitzetten' => knoppen ingedrukt blijven houden...
Dan zie je een Apple Logo; op dat moment kun je de knoppen loslaten...

In de meeste gevallen gaat daarna de download/installatie van de app weer verder....!

Tommd 03-12-11 08:12

Dit werkte bij mij niet, ook een ander Wi-Fi netwerk was geen oplossing!:mad:

KlaasKippegaas 08-12-11 08:53

Hallo ik ben nieuw hier en bij deze mijn bijdrage :)

Ik had dit probleem ook nadat ik wat podcasts aan het downloaden was. Het downloaden van de podcast is blijven hangen en de andere apps wachten schijnbaar tot de downloads van de podcast zijn voltooid.

Oplossing:
Verwijder je podcasts die aan het downloaden zijn door de volgende handeling uit te voeren:


1 Press the "Home" button just below the Ipad touchscreen to return to the Ipad's home screen.



2 Tap the "iTunes Store" app.



3 Tap "Downloads" in the lower-right corner of screen.



4 Locate the incomplete podcast episode you want to delete from your iPhone.



5 Slide your finger across the name of the incomplete podcast.



6 Tap the red "Delete" button that appears to remove the incomplete podcast from your iPhone.



Nadat bij mij de podcasts weg waren gingen de apps vanzelf verder met updaten en installeren.

Succes.

Mvg,

KlaasKippegaas

Tommd 08-12-11 17:18

Hallo Klaas,

Je bentgeweldig! Hier heb ik nog niet aan gedacht maar ook bij mij bleven podcasts hangen..

Probleem is nu opgelost!

KlaasKippegaas 09-12-11 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommd (Bericht 744014)
Hallo Klaas,

Je bentgeweldig! Hier heb ik nog niet aan gedacht maar ook bij mij bleven podcasts hangen..

Probleem is nu opgelost!

Hallo Tommd,

Graag gedaan!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.