//

Wil graag iPad kopen....maar wat vragen

Wil graag iPad kopen....maar wat vragen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag de ipad gaan kopen, het 3g model omdat die ook gps enzo heeft, maar ik vraag me af of het niet verstandiger ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-10, 11:52
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard Wil graag iPad kopen....maar wat vragen

Ik wil graag de ipad gaan kopen, het 3g model omdat die ook gps enzo heeft, maar ik vraag me af of het niet verstandiger is te wachten op de volgende ipad?
Zijn hier al geruchten over die al aardig zeker zijn?

Als ik niet hoef te wachten, waar kan ik hem het beste kopen of zitten ze net zoals bij de iphone 4 met leveringsproblemen?

Merci
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 12:02
Matthipad's schermafbeelding
Matthipad Matthipad is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 166
Standaard

De nieuwe iPad wordt waarschijnlijk veel beter dan de 1.0 versie. Maar als de 2.0 uit is dan zit je over ong. een half jaar weer met een veroudert model omdat dan de 3.0 al in de maak is. Maar als je een hogere resolutiescherm, een camera, meer videogeheugen en een sterkere proccesor niet belangrijk vindt, dan zou ik versie 1.0 kopen
__________________
iPad 32GB Wi-Fi iOS 4.2 GM
  #3  
Oud 21-08-10, 12:24
adegrijs adegrijs is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik zou zeggen,kopen dat ding. Heb nu zelf sinds twee dagen een Ipad, gewoon geweldig. Ik heb geen 3G, snelheid umts netwerk valt mij tegen (ervaring Iphone). Op veel plaatsen is Wi-Fi aanwezig. Als je wil wachten op een betere versie dan zal je altijd blijven wachten.
  #4  
Oud 21-08-10, 12:45
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

mijn mening ook. Ik heb 3G, bevalt super. Processor is snel genoeg, ruimte (64gig) is ook genoeg, kortom: ik mis niets. Het nieuwe model is altijd 'op komst'.
Tenzij je echt wat mist (bijv camera, want die schijnt te komen): nu kopen!
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
  #5  
Oud 21-08-10, 13:41
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ja dat snap ik dat er altijd iets nieuws komt, maar wanneer word dat nieuwe verwacht...ik heb geen zin om over 1 of 2 maand al een verouderd apparaat te hebben
en is hij gewoon te halen in een mediamarkt of hebben ze daar dus voorraad problemen?

Laatst gewijzigd door borgqueenx; 21-08-10 om 13:50.
  #6  
Oud 21-08-10, 14:45
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
ja dat snap ik dat er altijd iets nieuws komt, maar wanneer word dat nieuwe verwacht...ik heb geen zin om over 1 of 2 maand al een verouderd apparaat te hebben
en is hij gewoon te halen in een mediamarkt of hebben ze daar dus voorraad problemen?
De opvolger van de huidige ipad zal pas volgend jaar ook weer rond juni, juli verschijnen. De geruchten gaan wel dat er over een maand of 4 een kleinere ioad gaat verschijnen. Maar dan wordt volgens mij het beeld wel erg klein.
Ik heb nu ook sinds een paar weken een ipad en nog geen moment spijt gehad.

Ik heb gekozen voor de 32 gb Wi-Fi omdat ik ook al een iphone heb.

Je kunt de ipad kopen bij mediamarkt, een macwinkel of via de apple online store. Als je em online besteld wordt ie gratis thuis bezorgd.

Ik zou zeggen DOEN
__________________
iPad - 32 GB Wi-Fi - geen jailbreak

Laatst gewijzigd door bokkie1978; 21-08-10 om 14:47.
  #7  
Oud 21-08-10, 14:53
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Als je niet perse een camera wilt en/of hoge resolutie dan moet je hem nu kopen. Over 2 jaar is de iPad 3 of zo in de maak en kan je een versie overslaan. Het is net als bij een pc of digi camera. De keuze wat je nu perse nodig hebt of wilt hebben moet je even bekijken, heeft de iPad dat NU niet dan moet je hem niet kopen. Kan je voorlopig zonder die dingen (camera e.d.) dan zou ik hem kopen. Overigens de resolutie van de films ligt ook vaak aan de conversie!!!! Ik heb de film Avatar voor de iPad erop staan en die is echt geweldig om te bekijken. Haarscherp en prachtige kleuren maar wel natuurlijk zonder 3D effect .
  #8  
Oud 21-08-10, 18:41
GoldRush GoldRush is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Scheveningen
Berichten: 75
Standaard

Het is een toppertje heb er geen spijt van en tegen die tijd dat er een nieuwe komt verkoop ik deze wel weer heb ik toch een leuke gadget gehad voor misschien 200 euro die ik er dan op moet inleveren
__________________
Geen iPhone wel iPod - iPod touch - en een iPad 32 g Wi-Fi de nieuwe 32g met 3g net binnen
  #9  
Oud 21-08-10, 20:19
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

mmm juni/juli voor nieuwe ipad is inderdaad nog een poosje. maar in amerika komt hij toch veel eerder?
wat is daar de release date waarschijnlijk voor de volgende?
  #10  
Oud 21-08-10, 20:34
bokkie1978 bokkie1978 is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
mmm juni/juli voor nieuwe ipad is inderdaad nog een poosje. maar in amerika komt hij toch veel eerder?
wat is daar de release date waarschijnlijk voor de volgende?
Dat zal waarschijnlijk ook juni zijn. Maar als je dan zelf niet naar amerika vliegt en je nieuwe iPad dan ook nog veilig door de douane kunt "smokkelen" zonder invoerrechten te betalen ben je wel goedkoper uit.
Anders kun je over het algemeen beter een maand wachten totdat het ook in nederland uitkomt
  #11  
Oud 21-08-10, 22:52
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Nou met deze ipad heeft het poosje geduurd voordat ie werkelijk in nederland kwam....maarja denk dat ik er dan een ga aanschaffen
  #12  
Oud 21-08-10, 23:18
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
Nou met deze ipad heeft het poosje geduurd voordat ie werkelijk in nederland kwam....maarja denk dat ik er dan een ga aanschaffen
Ik weet heel zeker dat je er veel plezier van zult hebben!!! Bovendien is het spelen van We Rule en We Farm op de iPad veel aangenamer dan op de iPhone/iPod Touch

Ik ben overigens benieuwd wat de levertijd is. Ik heb afgelopen maandag voor mijn zoon een 32/3G besteld. Deze was niet op voorraad bij AmBridge en nog steeds geen bericht wanneer hij komt.
  #13  
Oud 22-08-10, 10:00
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Gewoon kopen, want anders blijf je wachten. De processor is snel genoeg, en ik heb tot nu. Aar 1 keer echt last gehad met de hoeveelheid ramgeheugen. Ik had 1 grotere website en moest iedere keer opnieuw laden als ik een nieuwe tab opende.
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #14  
Oud 22-08-10, 10:37
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Met de Iphone 4 wacht ik wel op de 4GS of de opvolger van de Iphone 4
Mijn 3GS werkt net zo snel, het verschil is niet merkbaar althans, en multitasken mis ik nu ook niet.
Met de Ipad hij is net uit in NL en nu al wachten op de opvolger.... Als je zo denkt kan je niets meer kopen.
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een iphone kopen. Hoe of Wat? balgehaktbla Koopinformatie en ervaringen 4 07-01-11 21:00
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 14:57
Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen. Falastine Archief 1 23-11-09 15:32
TIP: bestaand iPhone abonee, maar je wil graag een 3GS? dannydeman Koopinformatie Nederland 8 10-07-09 18:57
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. McHenk Archief 1 20-02-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:30.