//

Mooi Bluetooth setje voor iPad en/of HiFi

Mooi Bluetooth setje voor iPad en/of HiFi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb na lang zoeken mooi setje gevonden dat ideaal werkt als draadloze muziekheadset voor iPad én draadloos streamen naar HiFi: De Jabra BT3030 Street. En ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-10, 16:32
Jane56 Jane56 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Thumbs up Mooi Bluetooth setje voor iPad en/of HiFi

Heb na lang zoeken mooi setje gevonden dat ideaal werkt als draadloze muziekheadset voor iPad én draadloos streamen naar HiFi: De Jabra BT3030 Street. En heel mooi prijsje bij www.mobielbereikbaar.nl: slechts 45,- incl. extra reislader!! (verder overal 59 euro) Snel wezen, kleine voorraad. Zoek op BT3030.
Het bestaat uit een BT-ontvanger/mini-afstandsbedieninkje dat je om je nek hangt of ergens aan clipt, en waarin je de los bijgeleverde in-earset prikt. Die is al goed, maar je kunt dus naar eigen smaak elke headset inpluggen!! Ik heb ook een hele goede koptelefoon die nou ineens draadloos is!
En als je dit dingetje ipv. aan een headset aan de HiFi-installatie koppelt (verloopkabeltje van mini-koptel.plug naar de aux/mic ingang), kun je je iPad tot 10m verderop nemen en het geluid gaat draadloos via je grote systeem. Werkt geweldig, tis maar een tip. Edit: wel 1 klein probleempje: de vorig/volgend-nummerknopjes werken niet. Wel hard/zacht, pauze/stop. Telefoonknop is n.v.t.

Laatst gewijzigd door Jane56; 21-08-10 om 17:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-10, 18:06
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Heb ik ook ben er ook erg blij mee!! Enige nadeel van dit soort headsetjes is dat het altijd in de knoop raakt als je ergens in hebt gestopt, iemand daar nog tips voor? Of ervaring met de vaste jabra koptelefoon?
  #3  
Oud 22-08-10, 10:40
Herpi Herpi is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
Heb ik ook ben er ook erg blij mee!! Enige nadeel van dit soort headsetjes is dat het altijd in de knoop raakt als je ergens in hebt gestopt, iemand daar nog tips voor? Of ervaring met de vaste jabra koptelefoon?
Ik heb de Jabra Halo (Bluetooth).
+Mooi geluid en speelt desgewenst wat harder (dus bij zwak geluid in iPad films)
+Door grotere "speakers" erg mooi laag.
+Mooi design
-Kwetsbaar
-Toch wel veel volume voor in de tas
-Geluid hard/zacht zetten gaat gebrekkig

(kabeltje hoort er normaal niet aan)


Dus dat wonderkastje van hierboven spreekt me erg aan!
__________________
iPad 64/iPod 16

Laatst gewijzigd door Herpi; 22-08-10 om 13:27.
  #4  
Oud 22-08-10, 10:55
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik ga zelf een bluetooth set kopen in de vorm van een iPod Shuffle, 11$ bij focalprice, je klipt hem aan je trui ofzo en steekt er daarna een headset in. Ik vind het zelf wel lekker om met oordoppen rond te lopen.
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #5  
Oud 22-08-10, 12:35
Jane56 Jane56 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door francebramie Bekijk bericht
Ik ga zelf een bluetooth set kopen in de vorm van een iPod Shuffle, 11$ bij focalprice, je klipt hem aan je trui ofzo en steekt er daarna een headset in. Ik vind het zelf wel lekker om met oordoppen rond te lopen.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Je gaat natuurlijk niet met een iPad slepen om onderweg muziek te luisteren. Zelfs in de huiskamer niet. En ik heb al een mp3 player. En een mediaplayer. Waar ben ik mee bezig?! Ook de notebook al twee weken niet aan gehad.. Conclusie: iPad-verslaafd

maar dan nog: juist omdat de iPad te groot is om in de hand of zak mee rond te lopen (of te bellen.. Zie je het voor je?) is een draadloos geluid relevant.
  #6  
Oud 22-08-10, 13:00
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik wie mezelf wel met een iPad in mijn tas lopen en dan via bluetooth muziek luisteren. Aleen vind ik die dingen zonder draad er niet uit zien.
Reageren

Labels
bluetooth, draadloos, hifi, ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Flipboard voor Apple: Handig/mooi Tweets volgen DikkeWim Desktop-applicaties 0 28-10-10 00:32
Leuk 2.1 setje, met iphone dock en remot, voor minder dan 80 euro! vdvorst iPhone accessoires en onderdelen 8 14-11-08 21:08
Apple HiFi nutteloos i.c.m. iPhone 3G..? netvista iPhone accessoires en onderdelen 7 05-08-08 20:12
Stereo setje met iPhone/iPod dock? blahblah iPhone accessoires en onderdelen 0 21-04-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.