iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Levertijd iPad 32/3G ? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/69709-levertijd-ipad-32-3g.html)

Ashcat 24-08-10 14:35

Levertijd iPad 32/3G ?
 
Vorige week maandag heb ik via AmBridge een iPad 32/3G besteld met de vraag of ze deze voor 30 aug. konden leveren. Was geen probleem zeiden ze. Vandaag toch maar weer eens gebeld om te vragen naar de stand van zaken. Krijg ik als antwoord dat ze met mondjesmaat binnen komen en dat ze totaal geen zicht hebben op de leveringen. Ik sta als nr. 11 voor de 32/3g (nr. 114 in totaallijst!!!!)
Is het werkelijk zo moeilijk met leveren of had ik hem beter via de AppleStore on line kunnen kopen??? Hetzelfde verhaal is met de nieuwe TouchPad voor de iMac, in de Apple Store levertijd 5-7 dgn. maar staat ook al meer dan een week in bestelling in dezelfde winkel en dat terwijl ze een officiële Apple winkel zijn.
Is het zinvoller in het vervolg bij de AppleStore te bestellen of kloppen die beloofde levertijden ook niet? :mad:

GoldRush 24-08-10 15:50

Applestore duurt net zo lang heb 2 weken moeten wachten op de camera connection kit stond ook op de site

Cyrus The Virus 24-08-10 17:19

Heb ook redelijk lang op de 32 gb versie Wi-Fi only moeten w88 gewoon via applestore besteld en 2,5 weken moeten W88

francebramie 24-08-10 17:37

De vraag is enorm, dus je zal helaas moeten wachten. Ik had de laatste van de vooraad van Fnac (vanuit Frankrijk) en anders had ik ook nog 2 weken moeten wachten.

ProMac 24-08-10 18:22

Was vorige week in leeuwarden en daar liggen er zat op voorraad bij de mediamarkt! Er lagen er zeker 20 voor me neus in de schappen... Van elk model.

Locusta 24-08-10 18:50

Ik weet niet wat de voorraad 32gb 3g is, maar ik heb 20 aug. tegen 16.30u (telefonisch) bij Apple een iPad 16gb 3g besteld (ook nog betaald via overschrijving) en die komt morgen aan :) De levertijd van de 32gb-versie staat ook op 5 werkdagen, net zoals de 16gb-versie.

Damys4 24-08-10 18:56

Machouse Hilversum, vorige week Zaterdag een 64GB 3G gehaald er lagen er nog wel wat op voorraad.....:)

Buster 24-08-10 20:05

Hoi hoi, Amsterdam heeft ook alle modellen op voorraad (nee, ik wekt daar niet :-)

karterke 24-08-10 20:42

Net in parijs geweest en daar de apple store bezocht. Ik denk dat ik daar bij een verkoper zeker 10 dozen v ipads heb zien staan! Hier in belgie hadden ze geen origineel apple hoesje dat je zo kan toeklappen en ook de sd/usb adapter was op bestelling. In parijs dan maar gekocht. Daar lagen ze gewoon in de rekken met dozijnen!

Locusta 24-08-10 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karterke (Bericht 543489)
Net in parijs geweest en daar de apple store bezocht. Ik denk dat ik daar bij een verkoper zeker 10 dozen v ipads heb zien staan! Hier in belgie hadden ze geen origineel apple hoesje dat je zo kan toeklappen en ook de sd/usb adapter was op bestelling. In parijs dan maar gekocht. Daar lagen ze gewoon in de rekken met dozijnen!

Maar ik denk niet dat TS daarvoor wil afreizen naar Parijs ;)

King Ding3ling 25-08-10 13:48

Ik heb ze bij verschillende Media Markt winkels zien liggen en heb hem zelf bij de Saturn gekocht.
Dus er is voorraad genoeg in NL


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:09.