//

Toch even vermelden.....Garantie

Toch even vermelden.....Garantie discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Amerikaanse iPad, niet op mijn naam gekocht, na enkele maanden begint het beeldscherm spontaan zwarte banden te vertonen. Probleem dacht ik, wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-10, 14:59
Franciskine Franciskine is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Thumbs up Toch even vermelden.....Garantie

Ik heb een Amerikaanse iPad, niet op mijn naam gekocht, na enkele maanden begint het beeldscherm spontaan zwarte banden te vertonen. Probleem dacht ik, wat nu? Opsturen nar de States? Zag ik niet direct zitten. Evenop de Apple site mijn serienummer ingevuld en daar een adres gevonden waar men mij met deze iPad kon verder helpen. Wat bleek? Een winkel op amper 1 km van waar ik woon, en premium reseller. Even gebeld of ik mijn exemplaar kon binnen brengen, dat was geen enkel probleem, enkel de amerikaanse factuur ook meebrengen, reparatie was geen probleem, garantie geldt ook voor ipads uit Amerika. Ik zou 14 dagen geduld moeten hebben. Na 4 dagen een telefoontje, uw iPad is al klaar. Gauw naar de winkel gespurt en wat bleek, ik kreeg gewoon een nieuw exemplaar. Omdat ik vreesde dat ik mijn iPad lang ging kwijt zijn had ik een andere besteld, maw, ik heb nu een iPad Wi-Fi 32 gb en een iPad Wi-Fi 64 gb ...... 't ja, haast en spoed is zelden goed. Ik ga dus die nieuwe 32 gb versie waarschijnlijk te koop zetten.
Het is wel zo dat de garantie van de Amerikaanse iPad maar 1 jaar loopt.
__________________
iPad 32GB Wi-Fi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 00:05
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

ipad garantie is internationaal ja, ik vind het wel gek dat ge dadelijk ne nieuwe koopt omdat gem even moet missen
  #3  
Oud 29-08-10, 00:07
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Inderdaad, zonde van het geld ookal ga je hem nu dan verkopen. Amerikaanse iPads hebben 1 jaar garantie ja. In de EU krijg je 2 jaar.
  #4  
Oud 29-08-10, 02:13
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
enkel de amerikaanse factuur ook meebrengen
Hoe zit het eigenlijk als je helemaal geen factuur hebt?
  #5  
Oud 29-08-10, 11:59
Franciskine Franciskine is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Standaard

't Ja, ik gebruik de ipad echt wel elke dag, ook voor het werk, iemand anders die een amerikaanse ipad had gekocht had me verteld dat deze terug naar de States moest opgestuurd worden, met als gevolg dat ik deze zeker een paar weken had kwijt geweest, . . . niet dus. Nu, mijn dochter kan er maar goed mee zijn als ik hem niet aan een deftige prijs kan verkopen.
@Peter_1 : Daar heb ik echt geen antwoord op, maar ik meen dat dit niet echt een probleem is, via de helpdesk van Apple kan je jouw serienummer ingeven en dan wordt je doorverwezen naar een zaak ( eventueel in de buurt ) waar je jouw ipad voor herstelling kan binnenbrengen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van garantie/verzekering gebruik maken of toch even niet? S¡mon iPhone algemeen 6 06-10-09 19:38
Garantie? MrBrightside iPhone algemeen 2 07-08-09 11:13
Garantie?! joppe iPhone algemeen 11 10-02-09 17:01
Garantie! Danz Unlock [archief] 1 01-01-08 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.