hulp gezocht
hallo allemaal
Vanmorgen een ipad gekocht yes helemaal tegek:D maar nu rijst het probleem weer met je email instellingen??:confused::confused::mad: Wie kan mij daarbij helpen onze provider is planet Alvast bedankt Patrick |
Als eerste moet je ergens je pop3 en smtp adres zoeken.
|
ja ik heb ingevoerd
pop.planet.nl gebruikersnaam wachtwoord lijkt mij voldoende severpoort 110 verder weet ik het ook niet |
Op de site van KPN kan je vragen stellen aan de rechterkant.
Volgens mij is het bij pop : pop.knpmail.nl en bij de smtp(uitgaande) : mail.kpnmail.nl gebruikersnaam @kpnmail.nl. Kijk anders even hoe het op je pc staat ingevuld. |
Gewoon een gmail account installeren en de overige accounts zullen ook werken.
|
Citaat:
|
wat kan ik nog meer doen dan, alles wat ik probeer en daarna naar mijn mailbox ga om te openen dan geeft hij aan verbinding met de sever pop.planet.nl is mislukt.
gmail account daarin tegen doet het wel maar ons hoofd mailadres is van planet dus wil ik dat die werkt. heb ook in de instellingen gekeken van de computer en precies zo gedaan op de ipad. wat kan ik verder nog doen iemand nog suggesties.? |
Je kunt nog eens proberen om bij de smtp de server van planet die van gmail in te vullen.
|
versturen gaat wel gek genoeg het is puur de inkomende post
smpt is volgens mij voor uitgaande post en die werkt. wie oh wie heeft ook planet als provider en kan mij verder helpen ik zal ongetwijfelt iets over het hoofd zien?? maar wat?? |
Citaat:
|
mail instellingen probleem opgelost
Het was al in het begin fout gegaan bij het aanmaken van de account is hij op imap blijven staan en je moet hem dus op pop zetten(klinkt logisch)
Ik had ff zitten googelen en daar vond ik mijn fout, account verwijderd en een nieuwe aangemaakt en toen hem wel op pop gezet en voila het werkt :Dhet kan zo simpel zijn. gelijk ff bump geinstaleerd en hup alles contacten overgezet werkt echt super.:p iedereen bedankt voor het meedenken. Gr Patrick |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20. |