//

Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet?

Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In het topic iPad hoesjes/case/bescherming wordt eigenlijk alleen besproken welke iPad case je gebruikt, maar ik ben eigenlijk benieuwd of je überhaupt wel een case ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet?

Ja, ik gebruik een case/hoesje 69 84,15%
Nee, ik gebruik de iPad liever "naakt" 13 15,85%
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-08-10, 21:04
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet?

In het topic iPad hoesjes/case/bescherming wordt eigenlijk alleen besproken welke iPad case je gebruikt, maar ik ben eigenlijk benieuwd of je überhaupt wel een case gebruikt, of dat je de iPad liever "naakt" gebruikt (en misschien alleen voor transport een case gebruikt)

Ik zelf twijfel eigenlijk nog. Ik gebruik sowieso een etui voor eventueel transport, maar ik heb ook een originele Apple Case die eigenlijk wel bevalt, maar ik vind het zo zonde van het mooie uiterlijk van de iPad.

Laatst gewijzigd door alvani; 29-08-10 om 21:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-10, 00:39
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik heb zelfs 2 vormen van bescherming;
Eerst de SwitchEasy Pure case... doorzichtige case, meeste mensen merken hem niet eens op... zorgt er wel voor dat hij niet meer "zo glad in je handen ligt"....
En dan heb ik nog de Colcasac er omheen... lekker "alternatieve zak" om de iPad...
  #3  
Oud 30-08-10, 00:55
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

mijn case is onderweg en ik kijk er enorm naar uit vermits mijn ipad al is gevallen (flipmoment), en ik ben dan altijd nog heel voorzichtig met zo dingen.
hij heeft nu een tikje op de hoek maar al bij al valt dat nog goed mee als je zag hoe hij viel.
dus laat die case maar komen
  #4  
Oud 30-08-10, 08:15
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Bij nader inzien wil ik de enquete graag uitbreiden met nóg een keuzemogelijkheid, namelijk: ik gebruik mijn iPad liever "naakt", maar voor transport gebruik ik een case/hoesje.

Kan één van de Mods dit aub aanpasen? Thanx!
  #5  
Oud 30-08-10, 08:24
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Toch maar een hoes er omheen, de iPad is mij naakt net iets te glad...ben bang dat ie dan nog een x uit mijn handen glipt.
Maar ik gebruik hem dus liever naakt, komt het design wel ten goede vind ik persoonlijk.
  #6  
Oud 30-08-10, 09:27
Dennis_dude Dennis_dude is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Voor het intensieve thuisgebruik zit er een Speck See Thru case omheen, voordeel van deze case is dat er een klepje op zit die het mogelijk maakt om je iPad op het orginele dockingstation te plaatsen zonder de cover eraf te halen, voor de rest biedt een volledige bescherming van de achterkant en randen.
Op het scherm zit een screenprotector, die ik om de paar maanden zal vernieuwen.
Voor het (weinige) transport gebruik ik een Marware Eco Vue, een mooie strakke, leren case.
  #7  
Oud 30-08-10, 09:57
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

ik heb nog helemaal geen hoesje voor de iPad, maar wil er eigenlijk wel eentje voor het transport, zodat ik hem dan wel kan gebruiken zonder dat er iets omheen zit.
  #8  
Oud 30-08-10, 10:09
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Ik heb een shield om hem zo "naakt" mogelijk te houden, merk het niet eens, en ik heb veel meet grip gekregen. Verder heb ik een hoes voor het transporteren.
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #9  
Oud 30-08-10, 15:15
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Zelfde hier. Ik heb een SwitchEasy iPad Case NUDE voor bescherming van de achterkant. Ik merkte dat er krasjes komen als je iPad over tafel schuift.

Voor onderweg gebruik ik een sleeve van Incase (Neoprane Sleeve Plus).
  #10  
Oud 31-08-10, 14:37
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

vandaag heeft onedayprice weer dat leuke standaardje te koop, vind het alleen zo jammer dat zulke grote prijzen voor gerekend worden.... OneDayPrice - 24 uur, een Super Aanbieding! zelf gebruik ik overigens de macally bookstand waar ik heel blij mee ben. Blijft hij een beetje naakt, want de zwarte rand is niet bedekt en je kunt hem neerzetten. En dat vind ik wel mooi. Alleen de sluiting werkt wat moeizaam op het moment dat je hem als standaard wil gebruiken maar ja, je kunt niet alles hebben.
  #11  
Oud 31-08-10, 16:56
Jeff Ceuppens Jeff Ceuppens is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik heb een erg leuke tas gekocht bij onze Chinese vrienden, pasvorm is perfect, heeft een stand voor gebruik als fotokader, de tas is in leder en heeft zowat het uitzicht van een menuboek in een restaurant, qua bescherming scoort deze tas zeer goed, qua prijs is ze een ongelofelijke Topper, het nadeel, want der is ook een nadeel, door het degelijke is ze vrij zwaar.

MVG, jeff c.
  #12  
Oud 14-09-10, 17:50
El Krono El Krono is offline
• iOS 7.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 56
Standaard

Voor het thuis-gebruik, gebruikte ik de iPad tot voor kort het liefste "naakt". Maar sinds kort heb ik de iPad Pillow en sinds die tijd gebruik ik deze altijd. Werkt echt super!
Als de iPad meegaat voor onderweg heb ik de Dodocase. Een hele mooie case die er aan de buitenzijde uitziet als een Moleskine notitieblok waardoor deze ook (voor mijn gevoel) wat minder diefstal gevoelig is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Bumper...wederom een Case topic jap74 iPad algemeen 1 27-10-10 19:27
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 15:03
Autohouder voor iPhone in case/hoesje klarenbl iPhone accessoires en onderdelen 11 29-07-10 21:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.