//

Osfoora tijdelijk uit App Store vanwege inlogproblemen

Osfoora tijdelijk uit App Store vanwege inlogproblemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren na het lezen van een aantal positieve reviews besloten de Twitter-client Osfoora HD aan te schaffen in de App Store. Toen ik deze voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-10, 09:29
stringray stringray is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard Osfoora tijdelijk uit App Store vanwege inlogproblemen

Gisteren na het lezen van een aantal positieve reviews besloten de Twitter-client Osfoora HD aan te schaffen in de App Store. Toen ik deze voor het eerst opstartte bleek dat het niet mogelijk was om met Osfoora op Twitter in te loggen. En vanochtend zag ik deze Tweet:

Citaat:
Osfoora for iPhone and Osfoora HD wont be available for sale for a few days or until further notice. Will let you know once they're back.
Het blijkt dat er een bug in het programma zit, waardoor het niet mogelijk is om in te loggen. Dit zou verband kunnen hebben met het feit dat Twitter vanaf nu alleen nog maar OAuth-authenticatie ondersteund. In ieder geval is Osfoora nu door de maker voor onbepaalde tijd uit de App Store gehaald en moet ik maar afwachten wanneer ik mijn nieuwe speeltje voor het eerst kan gebruiken...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-10, 02:39
Memphiszr Memphiszr is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

apart hier werkt osfoora nog steeds naar behoren!
  #3  
Oud 04-09-10, 13:29
stringray stringray is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memphiszr Bekijk bericht
apart hier werkt osfoora nog steeds naar behoren!
Volgens treden de problemen alleen op tijdens het initieel autoriseren van Osfoora. Als je Osfoora al voor 1 september had draaien, dan heb je geen problemen.

Inmiddels is de iPhone-versie weer gefixt en online. Wacht nog steeds op de iPad-versie. Alhoewel inmiddels ook de officiële Twitter client voor iPad is uitgekomen en die is toch behoorlijk goed. Jammer dat ik niet twee dagen langer gewacht heb met de aankoop van Osfoora.
Reageren

Labels
app store, osfoorna



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.