iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad gen 2 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/70668-ipad-gen-2-a.html)

gserban 02-09-10 16:43

Ipad gen 2
 
Beste allemaal ik heb een dringende vraag want weet het even niet meer

Er is belooft facetime op iPad maar dat is op de huidige versie niet mogelijk
Er word ons verteld dat in November 4.2 IOS komt voor de iPad

Nu mijn vraag zal dan ook rond die tijd ( feestdagen) iPad gen 2 uitkomen?

Het kan toch niet zo zijn dat de ipod touch bijna gelijk wordt aan iphone en facetime heeft en iPad ver achterblijft?

Wat zouden jullie doen nu een Ipad kopen of even 2 maanden wachten tot november tot er meer helderheid is?

Mischa84 02-09-10 16:54

Als ik al mijn geld op een van de 2 zou moeten zetten zou ik zeggen nu kopen ..
Apple gaat naar mijn inziens echt niet al in November uitkomen met de 2e gen Ipad.

De concurrentie moet eerst dichterbij zijn dan ze nu zijn .. en dat duurt zoals altijd wel even ..

Pin me hier niet op vast .. I'm only human!

Jazzamataz 02-09-10 16:56

2nd gen komt echt nog niet. Volgende jaar pas gok ik.

gserban 02-09-10 17:11

maar hoe zit het dan met de belofte dat facetime dit jaar ook voor de iPad zou komen? dat kan toch niet met de huidige versie iPad anders krijg je dit

http://img695.imageshack.us/img695/3559/isightlite.jpg

Bibi2205 02-09-10 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gserban (Bericht 551876)
Er is belooft facetime op iPad maar dat is op de huidige versie niet mogelijk

Steve heeft 'beloofd' dat er 10 miljoen FaceTime devices zouden zijn tegen eind 2011, als ik me niet vergis. Hij heeft nergens FaceTime beloofd voor de iPad. Dit zal vast wel in de 2G iPad zitten, maar zover zijn we nog niet. Deze komt ten vroegste in April 2011 in US uit, en waarschijnlijk wel weer in Augustus bij ons. (Of ze moeten ondertussen een wereldwijde release kunnen doen, zou leuk zijn. :p)

Apple vernieuwt hun iPods en iPhones 1x per jaar. Dit zal bij de iPad ook zo zijn. Dus wil je nu een iPad, koop er dan 1. Heb je er geen behoefte aan of wil je echt wachten op de 2G, dan moet je bereid zijn om te wachten tot volgend jaar.

stringray 02-09-10 18:25

Waar heb je gehoord dat FaceTime op iPad zou komen, dan?

De nieuwe iPad komt vast rond April 2011 uit in Amerika. Dan nog een paar maand erbij, voordat 'ie in Nederland te koop is.

hummel 02-09-10 19:08

who cares about facetime man. da is goed voor 2 keer te gebruiken en dan nooit meer. om daar de huidige ipad voor te liggen .......

floa1512 02-09-10 20:21

Ik heb ook een iPad 32GB en die facetime kan me echt gestolen worden.
Ik ben heel tevreden met wat ik heb.
En tja in de elektronica wereld gaat het heel hard en dat weten we allemaal tog ?
Leuk dan kunnen anderen mooi in je neus kijken.
Das nie goe

gserban 02-09-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 552022)
who cares about facetime man. da is goed voor 2 keer te gebruiken en dan nooit meer. om daar de huidige ipad voor te liggen .......


Ik vind het wel belangrijk ik ben namelijk 5 dagen van huis per week omdat ik over de wereld reis voor mijn werk en vind dat wel handig, gebruik het dagelijks op mijn nieuwe iPhone maar via iPad lijkt me handiger groter beeld en zo vandaar dat ik het er graag op wil hebben.

GoldRush 02-09-10 22:15

Als je dat echt zo graag wilt waarom koop je dan geen Samsung galaxy pad die ook uit komt in 7&10 inch die heeft zogenaamd wel alles

En misschien Komt er inderdaad wel een 5 megapixel Cam zoals afgebeeld is toch lachen

Als je hem nu koopt kan je hem wel nu al gebruiken en blijf je helemaal bij
En tegen de tijd dat denieuwste gen uitkomt verkoop je gewoon de geen die je nu in bezit hebt lever je wel wat in maar je hebt er dan wel een jaar plezier van gehad

hummel 02-09-10 23:32

ik weet nie of het mogelijk is om ne webcam in de usb connector van de ipad te steken?
en het is toch ook al mogelijk met een app om de iphone als webcam op de ipad te gebruiken. misschien ook een optie ?
of koop u ne laptop met webcam erin

francebramie 03-09-10 18:05

Webcam werkt niet, heb ik gelezen op Modmyi... Ik ben ook 5 dagen van huis door school en hoef echt niet iedere avond te FaceTimen, en mijn ouders hebben geen iDevice met Facetime, en hier in Frankrijk heeft bijna niemand een Ipod of Iphone. Mijn school van ca 1500 leerlingen, en heb nog maar 1 iPhone gezien...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.