Jailbreakme niet mogelijk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds eergisteren een nieuwe iPad 32g. Bij poging tot jailbreakme krijg ik het bericht "version too old. You meed to upgrade using iTunesbefore you can ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreakme niet mogelijk
Sinds eergisteren een nieuwe iPad 32g. Bij poging tot jailbreakme krijg ik het bericht "version too old. You meed to upgrade using iTunesbefore you can USD this site.
iPad is 2 dagen oud en nu al een oude versie? Hoe kan ik een jailbreakme doen, Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke firmware versie staat er op je iPad?
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heb je versie 3.2.2 erop staan; die kun je niet jailbreaken...
Om te controleren welke versie je hebt; * instellingen * algemeen * info * versie... indien dit nieuwer is dan 3.2.1 - heb je pech. |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan je die dan niet veranderen naar de oudere, ik zit hier met hetzelfde probleem. |
|
|||
|
|||
Er zijn (enkele) mensen die zeggen dat ze het wel voor elkaar hebben gekregen...., via een oude shsh van een andere iPad....; maar of dit echt verstandig is.... dat betwijfel ik.
Op google zoeken naar "umbrella" en "shsh" geeft wat resultaat.... Succes |
|
|||
|
|||
Je kan hem niet! jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
werkt wel!
Wat hier wordt geschreven klopt niet!
je kunt wel degelijk van firmware versie 3.2.2 terug naar 3.2.1 en je ipad dan jailbreaken,ik heb het gisteren zelf nog gedaan vragen,mail mij ff |
|
||||
|
||||
Dan heb je hem waarschijnlijk eerst geupdate naar 3.2.2. Die van mij was bij aanschaf voorzien van 3.2.2
|
|
|||
|
|||
Je kunt alleen downgraden als je via Cydia of TinyUmbrella je "SHSH" (een versie-handtekening van Apple specifiek voor jouw iPad) van 3.2.1 versie hebt opgeslagen. Omdat je iPad al op 3.2.2 al geleverd is heb je die niet. Daarom kun je helaas niet downgraden.
|
|
|||
|
|||
Helaas zelfde probleem 3.2.2
Zou er zicht zijn op een nieuwe versie van spirit? |
|
|||
|
|||
greenpois0n, daar wachten we nu op.
Bah wat lang duurt het toch allemaal |
Labels |
jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
jailbreak @ jailbreakme.com werkt niet | drumstick | Jailbreak | 6 | 26-09-10 12:39 |
iPhone: Restore na jailbreakme.com lukt niet | pintooo | Jailbreak | 0 | 07-09-10 10:49 |
jailbreakme.com werkt niet? | mphoogeveen | Jailbreak | 2 | 02-08-10 15:02 |
http://jailbreakme.com doet niet meer!!! | nhl | Unlock [archief] | 1 | 16-03-08 18:31 |
jailbreakme doet het niet | Chimiel | Unlock [archief] | 6 | 21-01-08 13:58 |
|
|