//

Bepaalde PDF onleesbaar

Bepaalde PDF onleesbaar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al behoorlijk wat pdf files op m'n iPad staan. Tot vandaag nooit een probleem tegen gekomen. Zojuist is mij een PDF file toegestuurd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-10, 17:39
Hans1908 Hans1908 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 19
Standaard Bepaalde PDF onleesbaar

Ik heb al behoorlijk wat pdf files op m'n iPad staan. Tot vandaag nooit een probleem tegen gekomen.
Zojuist is mij een PDF file toegestuurd die op mijn computer prima is te openen maar zodra ik hem op mijn iPad in iBooks wil openen, of rechtstreeks via mijn mail, krijg ik alleen de afbeeldingen te zien. De tekst veranderd in een zwarte waas.

Ik heb al geprobeerd de PDF file op mijn iPad te zetten door middel van iTunes maar dat geeft hetzelfde probleem.
Iemand bekend met dit probleem?

hier een screenshot:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-10, 19:48
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Wow spacy, nog nooit gezien, wel in het verleden een probleem gehad met non-embedded fonts op de iPad, die de PDF helemaal verknoeide. Als oplossing heb ik de PDF gefLattend en hersaved met fonts embedded, en de tekst werd leesbaar.

Misschien helpt dit.
  #3  
Oud 12-09-10, 21:29
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Geen oplossing, maar ik heb zelf ook problemen met een PDF bestand van de gemeente Deventer. Als ik het in goodreader, safari of via iTunes upload dan vallen een heleboel afbeeldingen weg. Open ik hem daarentegen op mijn pc, dan worden alle afbeeldingen getoond.
  #4  
Oud 12-09-10, 22:13
Hans1908 Hans1908 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lesfetes Bekijk bericht
Wow spacy, nog nooit gezien, wel in het verleden een probleem gehad met non-embedded fonts op de iPad, die de PDF helemaal verknoeide. Als oplossing heb ik de PDF gefLattend en hersaved met fonts embedded, en de tekst werd leesbaar.

Misschien helpt dit.
Ik ga dit morgen even proberen. thanks voor de tip!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm is bijna onleesbaar door 5% brightness hoeij60 iPhone algemeen 14 27-10-10 15:01
zwart bijna onleesbaar scherm brendatoonen iPhone algemeen 10 04-09-10 00:50
internetpagina's onleesbaar Hosep Archief 2 04-04-08 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.