iPad blijft opnieuw opstarten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPad 32GB iOS 3.2.1, gejailbreakt... Ik had al mijn applicaties in Categories verdeeld, en het werkte prima. Ik had echter veel te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad blijft opnieuw opstarten
Ik heb een iPad 32GB iOS 3.2.1, gejailbreakt...
Ik had al mijn applicaties in Categories verdeeld, en het werkte prima. Ik had echter veel te veel erop staan, en omdat je ze niet kan verwijderen als ze in een map zitten, wilde ik eerst alles uit Categories verwijderen en dan verwijderen. Ik had bijna alles uit Categories verwijderd, toen ging Springboard rebooten, maar elke keer als de home-screen komt, gaat ie steeds opnieuw rebooten. Ik denk dat ik te veel apps op 1 pagina krijg, omdat ik Infiniboard heb... Waarschijnlijk geeft dat een error. Hoe kan ik dit oplossen? Werkt een DFU herstel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik restoren naar iOS 3.2.1? Toen ik voor het eerst in Cydia was, heb ik de 'make my life easier' knop ingedrukt...
en dat kan nog steeds als je al naar 3.2.2 bent gegaan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na Jailbreaken blijft iPhone opnieuw opstarten | Feetje | Jailbreak | 1 | 13-03-11 17:02 |
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. | Snowie | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 22:33 |
iPhone blijft opnieuw opstarten bij reboot na installatie qTweeter | pimfederer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 29-01-11 01:54 |
iPhone: Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten | nd0ra91 | Jailbreak | 8 | 24-01-11 23:03 |
Vaak opnieuw opstarten | PieterV | iPhone algemeen | 3 | 21-07-08 12:56 |
|
|