Geldbesteding aan iPad apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik vroeg me af hoeveel geld jullie besteden aan apps voor je iPad. Doe mee met de enquete en geef eventueel nog een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel euro heb jij tot nu toe besteed aan iPad apps? |
|||
<15 euro | 17 | 22,97% | |
15-25 euro | 16 | 21,62% | |
25-40 euro | 11 | 14,86% | |
40-50 euro | 9 | 12,16% | |
50> euro | 21 | 28,38% | |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Geldbesteding aan iPad apps
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af hoeveel geld jullie besteden aan apps voor je iPad. Doe mee met de enquete en geef eventueel nog een reactie. Tot nu toe heb ik 15 euro uitgegeven aan apps. Gr. appleboer Laatst gewijzigd door appleboer; 23-10-10 om 19:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ook, ondanks de jailbreak.
|
|||
|
|||
Ik heb als meer dan 60,- aan applicaties gekocht.
Mijn Ipad is ook gejailbreakt maar ik koop gewoon de applicaties in de applestore. Ik gebruik de jailbreak voor multicasting, USB, en tweaken. |
|
||||
|
||||
Ik heb tot nu toe 0,00 euro uitgegeven aan apps. Maar daar gaat heus wel verandering inkomen.
|
|||
|
|||
Ik heb in euros iets van een 20 euro uitgegeven....
En verder heb ik 100 dollar iTunes tegoed via eBay gekocht; die zijn er nu bijna door.... Maar okay; een klein gedeelte is ook uitgegeven aan (specifieke) iPhone apps Laatst gewijzigd door Sjeltur; 24-10-10 om 00:17. Reden: iPhone toevoeging |
|
|||
|
|||
Zo'n 50 euro nu. Vind het ook niet erg om te betalen voor apps, alleen jammer dat ze vaak tegenvallen.
|
|
||||
|
||||
Niet heel erg veel, ik denk nu 15 euro. Ik koop ze alleen als ik ze eerst heb kunnen testen (lite) want vaak vallen de apps tegen.
|
|||
|
|||
De eerste dagen alleen gratis apps, maar daarna kwam ik zulke leuke apps tegen dat ik betaalde apps ben gaan downloaden. De duuurste waren Pages en Keynote (beide €7,99 per stuk), dit zijn echt geweldige programma's. Eenvodig in gebruik, maar zeer mooie resultaten. Op het moment ga ik wat muziek programma's downloaden.
|
|
|||
|
|||
Pfff ik ben dagelijks aan het kijken op www.appshopper.com en www.toucharcade.com om alle leuke games te checken. Zo kan ik mij uren vermaken met de games die op de Ipad uitgebracht zijn. Alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik een bepaalde verzameldrang heb gekregen en dat zorgt ervoor dat ik echt belachelijk veel geld uitgeef in de Appstore..
|
|
||||
|
||||
Als Apps goed zijn, heb ik er graag geld voor over. Air Mouse, iWorks, Air Video, Plex, Games. Veel gratis alternatieven vallen tegen.
Voor de enquete is het goed om een tijdspad aan te geven. Ik heb mijn iPad sinds april, dus heb ook al wat tijd gehad om Apps te kopen. Gemiddeld kom ik op zo'n EUR 15 per maand. |
|
|||
|
|||
Handig programmaatje om te kijken hoeveel je uitgegeven hebt:
WetFish Software » App Store Expense Monitor Ik heb €23,98 uit gegeven aan apps |
|
|||
|
|||
Het meeste heb ik uitgegeven aan de iWorks App's.
Daarnaast aan in-App's uitgaven voor OliveTree |
|
|||
|
|||
Pocket Informant HD was mijn duurste aankoop, maar heb er echt verschrikkelijk veel plezier van gehad. Ook Spotify krijgt van mij 10 euro per maand om onbeperkt muziek te kunnen streamen..
|
||||
|
||||
iPad (en alle andere iDevices) ge-JB maar absoluut niet voor illegale software. Nog nooit ook maar een poging gewaagd. Bedragen voor apps zijn toch heel redelijk. Voor die paar euro voor een goede app ga ik geen dief zijn.
Inmiddels zeker voor 50+ euro aan apps op de iPad/iPhone. JB gebruik ik eigenlijk alleen voor die kleine handigheidjes die Apple niet toestaat. (SBSettings, Lockinfo, Multitasken op iPad pre-4.2, etc.)
|
||||
|
||||
Ondanks jailbreak koop ik af en toe nog wel eens wat.. als het niet te vinden is zeg maar en als ik een programma veel gebruik dan schaf ik het aan.
Zinloos apps kopen die je maar 1x opent heb ik inmiddels wel afgeleerd!!
|
||||
|
||||
ik heb wel illegale apps. Maar dat is alleen om het uit te proberen en als ik het goed vind dan koop ik die apps gewoon.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gaat vanzelf aan | Patjuh1990 | iPad algemeen | 5 | 06-01-11 18:38 |
ipad > iphone > ipad apps | winock | iPad Apps | 2 | 02-01-11 22:32 |
Iphone aan de ipad? | apotheosis | iPad algemeen | 5 | 02-06-10 17:56 |
apps om te showen aan anderen | StilleW | Chat en geruchten | 31 | 11-01-10 00:32 |
|
|