//

iPad Bumper...wederom een Case topic

iPad Bumper...wederom een Case topic discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eergisteren is mijn iPad van de salon tafel gevallen (30 cm hoog). En er zit een barst in het glas......Ik hoor jullie denken...Au....inderdaad. Een ongelukje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-10, 12:28
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard iPad Bumper...wederom een Case topic

Eergisteren is mijn iPad van de salon tafel gevallen (30 cm hoog). En er zit een barst in het glas......Ik hoor jullie denken...Au....inderdaad.

Een ongelukje zit echt in een klein hoekje, zo blijkt. Ik ben echt superzuinig op mijn iPad. Er zit een SwitchEasy Nude om (tegen de krassen) en ik gebruik een Incase cover als ik met de iPad naar buiten ga. Deze bescherming is dus onvoldoende voor dit soort kleine ongelukjes in huis.

Er komt zeker een nieuwe iPad, maar nu wil ik een case die mijn iPad beter beschermt. Het maakt mij niet uit of het er minder mooi uit ziet, maar ik wil een soort bumper die bescherming biedt tegen dit soort ongevallen.

Graag hoor ik of er iemand een case heeft die meer bescherming biedt en verhalen waarbij het door de case wel goed is afgelopen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-10, 18:27
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Gebruik de iBallz niet de mooiste oplossing, maar valt hij op de grond is het wel de beste. Alleen als hij op een hoek valt kan hij kapot gaan maar dat is met iedere case.
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bumper case app werkt maar 1x Vivarobben iPhone Apps 14 27-09-10 20:13
Bumper Case dcoolsaet iPhone accessoires en onderdelen 3 30-07-10 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.