Alle agendameldingen in 1x uitzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om bij alle afspraken in de agenda de geluidsmeldingen uit te zetten (liefst alles in 1 keer)?? Mijn vader krijgt op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle agendameldingen in 1x uitzetten
Is het mogelijk om bij alle afspraken in de agenda de geluidsmeldingen uit te zetten (liefst alles in 1 keer)?? Mijn vader krijgt op de iPad namelijk telkens meldingen op zo'n 15min voor aanvang van de agendamelding.
Hij synchroniseerd middels een pc en voert dus niet handmatig de agendapunten in. Alles handmatig uitvinken is geen optie. BVD, Riooldokter.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eh, nee.
Ik neem aan dat je vader met msoutlook synchroniseert? Binnen outlook kan je wel die melding bij je eigen afspraken uitzetten, maar zodra je een uitnodiging van iemand anders krijgt, die hem wel aanheeft, dan zit staat hij ook bij je vader aan. Handig niet? Ik heb hetzelfde probleem, ipad, pda, laptop en pc thuis rinkelen allemaal, als ik een afspraak heb...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agendameldingen | Caddy | iPad algemeen | 5 | 07-08-11 22:58 |
Agendameldingen van tweede agenda uitschakelen | siljen | iTunes | 7 | 21-12-10 00:08 |
geluid agendameldingen | john wings | Ringtones en Wallpapers | 1 | 03-02-10 13:53 |
|
|