//

Geluid van iPad naar PC

Geluid van iPad naar PC discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil geluid ipad van Korg iElectribe applicatie en andere applicaties naar mijn PC streamen. Het gaat dus niet om een MP3 bestand of andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-10, 18:41
bartsimpson100 bartsimpson100 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard Geluid van iPad naar PC

Ik wil geluid ipad van Korg iElectribe applicatie en andere applicaties naar mijn PC streamen. Het gaat dus niet om een MP3 bestand of andere muziek bestanden streamen naar mijn PC, maar om life het geluid dat de iPad geeft naar de PC te brengen. Al veel gegoogled maar nog niks kunnen vinden.

Ideeen?


Bedankt,

Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-10, 00:37
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Tja - ik doe het gewoon met een kabeltje.... naar de geluidskaart toe.....
Maar ik ben bang dat je dat niet bedoelt uh..??
  #3  
Oud 14-11-10, 00:50
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Dit moet toch haast wel mogelijk zijn d.m.v. Bluetooth?
__________________
iPhone 3G 16GB Wit | iPhone 4 16GB Zwart | iPhone 5 16GB Wit | iPad 32GB Wi-Fi | Macbook Pro 13" 2.4 GHz Intel Core i5 Late 2011 | Mac Mini Early 2009 | Apple TV 2
  #4  
Oud 14-11-10, 11:14
bartsimpson100 bartsimpson100 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Kabeltje is inderdaad niet de bedoeling. Bluetooth is inderdaad een optie maar ik hoor wisslende verhalen over de geluidskwaliteit. Blue tooth zal batterij verbruik ook niet positief beinvloeden.

Ik heb een Belkin F8Z492 bluetooth op het internet gezien. En ik denk dat ik die maar ga aanschaffen (30-40 euri), maar ik vind het toch gek dat dit niet via Wi-Fi zou kunnen. Als ik een apps bouwer zou zijn zou ik dit gelijk gaan bouwen en op de apps store zetten. Lijkt mij toch wel een markt voor. Met de huidige apps kun je alleen streamen van PC naar device en niet andersom.
  #5  
Oud 14-11-10, 11:19
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik heb de Belkin F8Z492 zelf ook, om het geluid van m'n iPad, iPhone en Macs naar m'n home cinema set te sturen als ik wil. En voor mij werkt het fantastisch. Geluid kwaliteit is ook goed.

Maar je iPad kan al geluid streamen via Bluetooth. Dus als je een mac heb met Bluetooth lijkt het mij dat daar wel een stukje software voor te vinden is. Zodat je mac een "Bluetooth speaker" word.
  #6  
Oud 14-11-10, 12:13
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Ik denk dat de meeste App ontwikkelaars hebben bedacht dat de gebruiker DAN een app nodig heeft, waarmee ze de computer willen bedienen...; mp3 speler opstarten en afspelen op de pc (VMWare).
Maar ja - jij wil een echte app op je iPad afspelen EN daarbij een app hebben om dit naar iets toe te streamen; oftewel - tot nu toe onmogelijk voor een iPad - want hij doet (nog) niet aan multitasking.

Maar dit is toch het principe wat AirVideo moet gaan doen in 4.2?
  #7  
Oud 14-11-10, 23:11
bartsimpson100 bartsimpson100 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Allen bedankt. Tja een apps en dan nog een apps vraagt het nieuwe os. De beperkingen van het "monotasken" was nog niet geheel tot me doorgedrongen.

Ik had nog ergens een oud Bluetooth USB stock liggen en het werkte ok. Voor mijn hifi ga ik de bluetooth belink kopen. Ik wachtvwat de toekomst gaat brengen voor het Wi-Fi streaken van iPad naar pc.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Foto's van computer naar Ipad omejoop38 Muziek, foto & video 29 16-05-12 00:26
Tijdschrift van iPad naar Mac yvonnepuntnl iPad algemeen 2 05-01-11 11:17
video van Ipad naar PC vester iPad algemeen 0 12-11-10 11:50
Foto van iPhone naar iPad Maurice013 iPad algemeen 8 25-07-10 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.