iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   kantel / mute knop doet niets meer (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/78301-kantel-mute-knop-doet-niets-meer.html)

leenv 23-11-10 21:19

kantel / mute knop doet niets meer
 
na de upgrade gisteren werkt de schermkantel/mute knop niet meer, mute niet en laat wel de luidspreker met streep erdoor zien.

Lennertxl 23-11-10 22:15

Is bij mij ook! Kan trouens moeilijk bij het knopje in het originele Apple hoesje, maar het zou moeten werken. Komt denk ik wel goed in de volgende update, mis het niet in ieder geval. :cool:

Ashcat 23-11-10 23:28

Nou ik vind het vreselijk irritant dat die knop niet meer werkt. Ik kijk vaak in bed naar een film en nu bij iedere beweging zwaait het scherm heen en weer. Ik hoop dat er wel weer een update hiervoor komt.

remmh01 24-11-10 00:08

Dubbelklikken op de homeknop en je krijgt een menu aan de onderkant van het scherm. Helemaal aan de linkerkant is een icoontje wat de schermstand voortaan vastzet.

my00 24-11-10 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door remmh01 (Bericht 604444)
Dubbelklikken op de homeknop en je krijgt een menu aan de onderkant van het scherm. Helemaal aan de linkerkant is een icoontje wat de schermstand voortaan vastzet.

Je dient dan wel nog even het multitaskingscherm naar rechtsschuiven. Hier verschijnen dan kantelknop, lichtinstelling, en je iPod aansturing

Ashcat 24-11-10 09:33

Goh, dank je wel.... Ik ben weer helemaal blij!!! Had ik dat ergens kunnen lezen of heb ik gewoon niet goed gekeken? Ik dacht dat ik alle nieuwe dingen van OS4 wel zo'n beetje wist en gelezen had maar dit dus niet. Nogmaals dank! :D

brekson 24-11-10 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door my00 (Bericht 604489)
Je dient dan wel nog even het multitaskingscherm naar rechtsschuiven. Hier verschijnen dan kantelknop, lichtinstelling, en je iPod aansturing

Fijn om dit te lezen, wist dit nog niet, dank je

Markhispania3 24-11-10 17:35

Het is geen mute-knop zoals we die van andere apparaten kennen!

Hij mute alleen de achtergrond geluiden van bijv je mail, zodat je in alle rust een filmpje kunt kijken. Imo totaal onzinnig maar goed.

rcastricum5 24-11-10 19:44

Dank je wel ik had hetzelfde probleem met de kantel knop.....maar toch ik hoop ook op een update om dit mooie kleine knopje weer te laten werken.......

netniet 25-11-10 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rcastricum5 (Bericht 604917)
Dank je wel ik had hetzelfde probleem met de kantel knop.....maar toch ik hoop ook op een update om dit mooie kleine knopje weer te laten werken.......

Dacht het niet, Steve Jobs bevestigt verdwijnen fysieke rotatieschakelaar in iOS 4.2 - iPad - iPad Planet

Iphone3Gs 26-11-10 11:19

Jammer hoor was zo gemakkelijk, maar gelukkig zit hij gewoon er nog op, maar dan met iets meer handelingen

spitfire1990 26-11-10 16:45

Als de ipad untheaterd te jailbreaken is hebben ze een mooie oplossing :D

NoMute iOS 4.2.1 voor iPad | iPad-Sense.nl

eugje 26-11-10 21:18

Wat mij betreft mag de knop aan de linkerkant van de Ipad als muteknop gebruikt worden maar ik snap niet waarom de schermvergrendeling dan zo ver weg verscholen moet zijn. Ze hadden het net zo goed op de menubalk kunnen plaatsen zodat je snel je scherm kon vergrendelen tegen kantelen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.