//

Safari iPad 4.2 crashes...

Safari iPad 4.2 crashes... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er meer met safariproblemen na installeren 4.2? Bij mij laadt het na een paar pagina's surfen enkel witte pagina's. Na een reboot herhaalde dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-10, 23:29
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Unhappy Safari iPad 4.2 crashes...

Zijn er meer met safariproblemen na installeren 4.2? Bij mij laadt het na een paar pagina's surfen enkel witte pagina's. Na een reboot herhaalde dit zich en knalde zelf de hele app d'r uit!!! Of ben ik uniek en moet ik iets opnieuw laden/installeren of gewoon ergens anders instellen.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-10, 23:35
PerryR PerryR is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Oosten vh land
Berichten: 4
Standaard

Ik heb na de update laadproblemen -traagheid- met laden van pagina's of bladeren in bijv de Veronica-gids. Ook Farmville geeft steeds een out of sync.
  #3  
Oud 25-11-10, 16:42
netniet netniet is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
Zijn er meer met safariproblemen na installeren 4.2? Bij mij laadt het na een paar pagina's surfen enkel witte pagina's. Na een reboot herhaalde dit zich en knalde zelf de hele app d'r uit!!! Of ben ik uniek en moet ik iets opnieuw laden/installeren of gewoon ergens anders instellen.....
Heb je een jailbreak uitgevoerd met de laatste versie van RedSnow? Ik had dit probleem ook nadat ik een jailbreak had uitgevoerd. Na een restore werkte alles weer, maar ik wacht wel met de jailbreak tot Zondag.
  #4  
Oud 25-11-10, 18:13
Bluewz Bluewz is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netniet Bekijk bericht
Heb je een jailbreak uitgevoerd met de laatste versie van RedSnow? Ik had dit probleem ook nadat ik een jailbreak had uitgevoerd. Na een restore werkte alles weer, maar ik wacht wel met de jailbreak tot Zondag.
Als je de jailbreak nou nog een keer had gedaan en vervolgens de optie boot tetherd right now had aangevinkt, dan waren je problemen weg geweest zo ging het bij mij ook.
  #5  
Oud 07-12-10, 20:21
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Het is na de reboot een poosje weggeweest maar, je voelt hem al aankomen, het euvel is weer terug sinds een paar dagen. Na de iPad volledig uit en weer aan te zetten werkt Safari dan wel weer zoals het hoort, anders lijkt het er op dat de pagina wel wordt geladen maar blijft er een wit scherm over... Kan ik dit ergens melden? Of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Bvd.
  #6  
Oud 09-12-10, 00:30
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

@Macleentje - denk je er ook aan om regelmatig schermen, binnen Safari, af te sluiten op je iPad? Al die schermen gaan ook "in je geheugen staan"....
Daarbij komen er ook Apps in je geheugen te staan van alle apps die je op achtergrond hebt draaien (het is niet veel; maar aan de andere kant, je iPad heeft ook niet megaveel geheugen).

Een reboot zorgt er eigenlijk voor dat je geheugen weer vrijer komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari tweaks ipad Beaux Jailbreak apps en thema's 1 16-11-11 18:34
iPad 2 Youtube/Safari crash Niels1101 iPad algemeen 5 23-08-11 23:24
Ipad Safari en Fortis crash!!! maxrota iPad algemeen 10 22-09-10 23:28
Privemodus van Safari op de iPad? E&P iPad algemeen 2 07-06-10 16:16
ipad msn tegelijke tijd safari Bhola iPad algemeen 2 28-02-10 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.