Logo in email handtekening discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen hoe ik een logo aan mijn email handtekening kan toevoegen op mijn ipad...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Logo in email handtekening
Wie kan me helpen hoe ik een logo aan mijn email handtekening kan toevoegen op mijn ipad
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is het niet mogelijk omzelf een logo aan je email handtekening toe te voegen op je iPad, maar er zijn wel enkele Apps waarmee je een handtekening kan maken, of dat makkelijk is of goed werkt heb ik nog geen ervaring mee, maar hier is alvast een gratis App waarmee je het kan proberen, je kan ook in de AppStore zoeken op signature; Cool Email Signatures HD Free "for iPad" voor iPad in de iTunes App Store.
|
|
|||
|
|||
Bedankt. Had ik niet aan edacht ga ik direct uitproeren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Handtekening met logo in mail | keesbal | iPhone algemeen | 8 | 10-05-15 14:37 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
Email Handtekening(en) | Juniper | iPhone algemeen | 1 | 22-03-08 17:19 |
|
|