//

Meerdere E-mail accounts

Meerdere E-mail accounts discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je op de iPad meerdere e-mail accounts instellen en zoja, hoe open je die ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-10, 06:58
omejoop38 omejoop38 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 25
Standaard Meerdere E-mail accounts

Kun je op de iPad meerdere e-mail accounts instellen en zoja, hoe open je die ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-10, 07:50
chantal1971 chantal1971 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Heist-op-den-Berg
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar chantal1971
Standaard Email

Hallo,
Ja hoor,je kan zoveel accounts toevoegen als je wil.Gewoon via instellingen,mail,account toevoegen.Daarna bevind die zich bij je andere account,dus gewoon mail openen en daar staan ze allen.
Groetjes
  #3  
Oud 20-02-12, 16:05
jeandelamunique jeandelamunique is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard meerdere e-mailaccounts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chantal1971 Bekijk bericht
Hallo,
Ja hoor,je kan zoveel accounts toevoegen als je wil.Gewoon via instellingen,mail,account toevoegen.Daarna bevind die zich bij je andere account,dus gewoon mail openen en daar staan ze allen.
Groetjes
Ik heb twee hotmailaccounts toegevoegd via de instellingen. Maar als ik mijn e-mail open, dan zie ik helemaal geen account en opent hij direkt twee inboxen. Ik wil hem zodanig configureren dat indien ik de e-mail van windows live Hotmail open, gekozen moet kunnen worden tussen twee e-mailadressen. Weet jij of dat kan? Het gaat mij er om dat als ik mijn iPad ergens laat liggen dat ik eerst mijn hotmailadres en wachtwoord moet invullen zodat niet iedereen mijn e-mails kan lezen.
  #4  
Oud 20-02-12, 16:22
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeandelamunique Bekijk bericht
Ik heb twee hotmailaccounts toegevoegd via de instellingen. Maar als ik mijn e-mail open, dan zie ik helemaal geen account en opent hij direkt twee inboxen. Ik wil hem zodanig configureren dat indien ik de e-mail van windows live Hotmail open, gekozen moet kunnen worden tussen twee e-mailadressen. Weet jij of dat kan? Het gaat mij er om dat als ik mijn iPad ergens laat liggen dat ik eerst mijn hotmailadres en wachtwoord moet invullen zodat niet iedereen mijn e-mails kan lezen.
Volgens mij kan dat niet, of althans ik ben een dergelijke instelling op mijn iPhone (nog) niet tegen gekomen.
Wil je weten van welk account de mail komt, toets dan op (linksboven) 'Postbussen' en kijk dan in je diverse accounts waar die mail staat of toets op beantwoorden en dan kan je ook zien vanaf welk account je de mail gaat versturen.
  #5  
Oud 20-02-12, 17:44
jeandelamunique jeandelamunique is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Unhappy

Hallo

Bedankt voor je reactie.
Wat je mij schreef omtrent de postbussen ben ik inderdaad tegengekomen. Het gaat mij er alleen om dat ik een stukje veiligheid wil inbouwen voordat je de mails kunt lezen. Dus eerst inloggen op je e-mailaccount (met wachtwoord) zoals op mijn PC. Maar kennelijk kan dit niet.

vriendelijke groeten
  #6  
Oud 20-02-12, 19:34
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Maar je logt in met je wachtwoord, ook met je iPad. anders kan je je email niet benaderen. Het enige verschil met de PC is, is dat je mail nu direct je iPad in gekopieerd worden en dat doe je blijkbaar niet met je PC, daar je het account via webmail benaderd.
  #7  
Oud 28-12-13, 20:23
Yvan1248 Yvan1248 is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik had graag ook geweten hoe 2 accounts te voorzien van elk een wachtwoord om wat privacy te hebben tss de 2 emailaccounts. Het is toch moeilijk te geloven dat hiervoor geen oplossing is. In een gezin met meerdere accounts dat iedereen elkander zijn mails en andere privacy kan lezen. Op pc bij het inloggen is toch ook elke gebruiker door een wachtwoord beveiligd en een beheerder voorzien. Op IPad kan elke gebruiker dan in de instellingen gaan om configuraties te veranderen enz ... Misschien weet iemand raad?
  #8  
Oud 28-12-13, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvan1248 Bekijk bericht
Op pc bij het inloggen is toch ook elke gebruiker door een wachtwoord beveiligd en een beheerder voorzien.
Windows is een multi user besturingssysteem. iOS is een single user besturingssysteem.
  #9  
Oud 28-12-13, 21:10
Yvan1248 Yvan1248 is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard

Dus elke gebruiker moet zijn persoonlijke IPad hebben, en beveiligen met wachtwoord. Zoals een iPhone. Ik dacht dat een IPad dat aankon. Vandaar dat mijn 2de account persoon niet tevreden is zonder privacy beveiliging. Dus 2de IPad aanschaffen , met zijn privacy beveiliging en account, is het enige alternatief. Juist?
Is dit op een ander tablet (android systeem) ook niet mogelijk? Misschien een stomme vraag? Want deze zijn toch goedkoper en wat is het verschil?
  #10  
Oud 28-12-13, 21:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvan1248 Bekijk bericht
Dus 2de IPad aanschaffen , met zijn privacy beveiliging en account, is het enige alternatief. Juist?
Nogmaals, aangezien iOS een "single user" besturingssysteem is dat het enige alternatief.

Android is Linux. Linux is in principe "multi user". Of dat op alle Android tablets ook zo is weet ik niet. Dat kan je beter op een Android forum vragen. Succes verder.
  #11  
Oud 28-12-13, 22:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Android kan dat vanaf versie 4.2 (Jelly Bean):

https://developer.android.com/about/...droid-4.2.html

Voor iPhones lijkt het me niet zo heel erg nodig, maar voor iPads zie ik er wel het nut van in.
Apple zal waarschijnlijk liever iedere gebruiker een eigen iPad zien kopen...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #12  
Oud 29-12-13, 00:05
Yvan1248 Yvan1248 is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 5
Standaard Meerdere accounts

Dank voor uitleg. Begin zowat te begrijpen hoe het in elkaar zit .... Doch na de aanschaf van een IPad ... Goed voor de commercie ... Doch tevreden met deze nieuwe technologieaanschaf. Snel en handig in gebruik, het verschil met Windows en pc is achteraf merkbaar. Doch de aanpassing is enorm en vooral de snelle evoluties van al die nieuwigheden. Waar zal dit "eindigen" ... En blijft er een markt om al deze technologie te blijven ontwikkelen en verkopen. Toch bedankt aan het forum en zijn deelnemers om ons "slimmer" te maken ...
  #13  
Oud 29-12-13, 13:19
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je een iPad uitleent kun je begeleide toegang inschakelen. Maar dat geldt voor één app, en daarbinnen kun je nog bepaalde gedeeltes van het scherm uitschakelen. Leuk om eens mee te stoeien, maar waarschijnlijk geen oplossing van jouw probleem.
Overigens is een touch-scherm-apparaat toch een privé-toestel, al die vieze vingers Je moet mijn scherm eens zien als de kleinkinderen geweest zijn
Reageren

Labels
e-mail account



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Meerdere Itunes accounts roeldriessen iTunes 1 17-11-10 13:29
Meerdere sip accounts 24/24 aangemeld kimberliah Jailbreak apps en thema's 0 09-11-09 00:20
Meerdere iTunes Accounts Synchroniseren rdevries iTunes 0 23-01-09 00:59
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? meurkens iPhone algemeen 6 17-03-08 21:50
Mail versturen via EDGE en meerdere accounts Tjakka iPhone algemeen 3 30-12-07 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:26.