iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Pics laden niet allemaal. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/79794-pics-laden-niet-allemaal.html)

Cyrus The Virus 11-12-10 10:24

Pics laden niet allemaal.
 
Ik heb een klein probleempje sinds het begin dat ik de iPad heb. Op sommige fora worden zogenoemde picdumps geplaatst, als ik deze dan open kan ik ongeveer de helft van de foto's zien en de andere helft is een klein vraagtekentje. Ook gebeurt het soms dat als ik door de pics scroll dat safari ineens wordt afgesloten omdat het geheugen dan helemaal volloopt. Iemand anders hier ook last van?

macleentje 11-12-10 17:34

Heb ik ook maar dan vooral in emailberichten. Kan er geen vinger op leggen waarom. Als ik deze mail via safari open (gmail) dan krijg ik de foto wel te zien. Denk wel dat de foto's waar het om gaat zijn bewerkt in PS.

Markhispania3 11-12-10 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 613561)
Heb ik ook maar dan vooral in emailberichten. Kan er geen vinger op leggen waarom. Als ik deze mail via safari open (gmail) dan krijg ik de foto wel te zien. Denk wel dat de foto's waar het om gaat zijn bewerkt in PS.

Ik heb het vermoeden dat Apple het aantal foto's of mb's in mails heeft beperkt. (tot 10 mb ofzo)

HereIsTom 11-12-10 23:56

Kun je een voorbeeld geven zodat wij het ook kunnen zien?

Cyrus The Virus 13-12-10 17:07

Natuurlijk, druk hier en open eender welke picdump, hij zal ongeveer 20 fotos inladen en meer niet ,,,,,,,,

macleentje 13-12-10 23:17

Yep, hier hetzelfde... Ik kan denk ik geen voorbeeld geven van de foto's die ik in mijn email ontvang... Zou niet weten hoe iig...maar het zou fijn zijn als het wel verholpen wordt iig

Tommeh 13-12-10 23:23

Dit komt door het beperkte werkgeheugen van de iPad.

HereIsTom 14-12-10 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 614611)
Yep, hier hetzelfde... Ik kan denk ik geen voorbeeld geven van de foto's die ik in mijn email ontvang... Zou niet weten hoe iig...maar het zou fijn zijn als het wel verholpen wordt iig

Je hebt het over sommige fora's en websites, vandaar de vraag ;)
Ik gebruik de iPad al enige tijd en heb hier namelijk geen last van, ook niet in de email.
Heb je al eens geprobeerd om 'm te resetten, hou de aan/uitknop en de homeknop tegelijk ingedrukt totdat je het Apple logo in je scherm ziet.

macleentje 14-12-10 14:29

Hoi, ja resetten heb ik al meerdere keren gedaan. (meer voor iets anders maar oké, een reset is een reset) Misschien is het zo dat het totaal van mijn inboxen net even te veel geheugen vraagt op dat moment en dat hij dan net die ene foto niet meer wil laten zien (die overigens altijd ruim onder een mb zitten). Ik had me overigens aangesloten bij de topicstarter die dit voorkomen vooral had op een forum, had het zelf alleen gezien in mijn mail tot dan...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.