//

iPad verbinden met WIFI, Telenet via DLink

iPad verbinden met WIFI, Telenet via DLink discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben een bijna gelukkige eigenaar van een iPad. Kan alleen thuis niet op internet . Heb Telenet, WIFI via D Link Access Point. Hij vindt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-10, 15:14
Rud Rud is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard iPad verbinden met Wi-Fi, Telenet via DLink

Ben een bijna gelukkige eigenaar van een iPad. Kan alleen thuis niet op internet.
Heb Telenet, Wi-Fi via D Link Access Point. Hij vindt en maakt connectie met mijn Wi-Fi, maar wanneer ik via Safari een webpagina vraag, zegt hij dat er geen internetverbinding is. Bij Telenet zeggen ze eerst, contacteer Apple. Bij Apple zeggen ze, je moet inloggen op je Wi-Fi met een WPA wachtwoord. Bel terug naar Telenet met de vraag, hoe kom ik aan een WPA wachtwoord. Dit zijn instellingen in het AccessP.Sturen ze mij een beschrijving van meer dan 30 stappen, maar bij stap 4 loopt het al mis. Ik moet via http://192.168.0.50 inloggen. Maar met mijn vaste PC kan ik deze pagina niet openen. Is er iemand die hier kennis van heeft en mij kan vertellen welke stappen ik moet maken om dan toch met mijn iPad op het net te kunnen.
Alvast zeeeeeer hartelijk dank voor de hulp. Rudi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-10, 15:49
zanderover zanderover is offline
• iOS 7.0.4
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

staat er onder op het modem geen lang getal met letters er bij ? bij mij wel. dit moet je ingeven als ww.suc6
  #3  
Oud 12-12-10, 16:11
Rud Rud is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

Heb een tip gekregen van iemand om mijn WEP Key eens te gebruiken. Het is gelukt !!! Vind ik zelf een beetje raar dat die lange sleutel moet gebruikt worden, maar wie ben ik in deze IT wereld. Toch bedankt
  #4  
Oud 12-12-10, 17:17
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Die lange sleutel is een beveiliging van je router, deze kun je ook gewoon veranderen in een makkelijker wachtwoord.
  #5  
Oud 14-12-10, 16:37
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Uiteraard heb je een (in dit geval een WEP key) wachtwoord op je draadloos internet. Anders kan Jan Alleman op jouw netwerk, alles volgen wat jij uitvoert, of boze mails sturen naar het Witte Huis vanuit jouw netwerk. Dus er is een reden waarom die WEP key er is, en hij zo lang is.
Elk toestel dat op jouw netwerk wil (ipad, nintendo DS, laptop,PC,...) moet die sleutel hebben, of jouw router weigert er mee te praten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
standaard eerst verbinden met Wi-Fi JapieHendriks Wi-Fi 1 10-10-10 18:43
App om met Wi-Fi te verbinden (Wi-FiTrak/Wi-Finder) chapp iPhone Apps 62 15-08-10 12:45
3G verbinden met Wi-Fi lukt niet. bostiaan Wi-Fi 10 03-08-10 09:08
Ipad verbinden met Iphone runnerpeter Archief 2 01-05-10 16:30
Kan niet verbinden met Wi-Fi Stannie Wi-Fi 12 05-05-09 08:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.