iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Rare email (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/79893-rare-email.html)

ajongebreur 12-12-10 15:56

Rare email
 
Sinds kort ontvang ik op mij iPad emails zonder inhoud en de datum 1-1-1970.
Op mijn iMac zie ik ze niet en ook via webmail(gmail) zie ik ook niets.
Iemand ervaring hiermee?

iWiefring 12-12-10 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 613932)
Sinds kort ontvang ik op mij iPad emails zonder inhoud en de datum 1-1-1970.
Op mijn iMac zie ik ze niet en ook via webmail(gmail) zie ik ook niets.
Iemand ervaring hiermee?

Wat ontvang je op je iPhone dan?

ajongebreur 12-12-10 15:59

Op de iPhone heb ik email uitgeschakeld staan.

iWiefring 12-12-10 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 613937)
Op de iPhone heb ik email uitgeschakeld staan.

Kun je een screenshot maken op je iPad en dit hier in een miniatuur laten zien?

ajongebreur 12-12-10 16:04

Zodra het weer gebeurt zal ik een foto maken. Ik weet niet hoe ik een screenshot op de iPad kan maken.

iWiefring 12-12-10 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 613943)
Zodra het weer gebeurt zal ik een foto maken. Ik weet niet hoe ik een screenshot op de iPad kan maken.

Zelfde als op de iPhone, iPod etc. volgens mij. (wake/sleep button, en home button tegelijk indrukken)

ajongebreur 12-12-10 16:10

Bedankt voor de tip van screenshot. Foto werd op iPad opgeslagen bij foto,'s. Het werkt, zodra ik weer zo,n mail krijg kom erop terug.

iWiefring 12-12-10 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 613951)
Bedankt voor de tip van screenshot. Foto werd op iPad opgeslagen bij foto,'s. Het werkt, zodra ik weer zo,n mail krijg kom erop terug.

Is prima! Ik hoor nog van je.

ajongebreur 12-12-10 16:20

Op iphoneforum staat ook een stukje (vreemde mail) .ik probeer de mail opnieuw te installeren. Het zou dan weg moeten blijven.

iWiefring 12-12-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajongebreur (Bericht 613966)
Op iphoneforum staat ook een stukje (vreemde mail) .ik probeer de mail opnieuw te installeren. Het zou dan weg moeten blijven.

Als het heeft geholpen moet je het maar even hier plaatsen als je wil!

ajongebreur 12-12-10 16:47

1 Bijlage(n)
Nou dat heeft niet geholpen, ik krijg er net vier binnen. Ik zal proberen de foto ervan bij te plaatsen.

ajongebreur 12-12-10 16:52

Nog even een aanvulling.
Als ik probeer de mail te verwijderen is dat niet mogelijk. Als ik lang genoeg op het blauwe stipje druk, verschijnen 1 voor 1 de 4 emailen die ik in postvak in heb staan.
Ik heb gelijk gekeken op webmail en toch maar even geinstalleerd op de iphone. Ook heb ik mobileme, maar nergens verschijnen ze. Spoken???

iWiefring 12-12-10 16:54

Ik snap niet hoe je dit voor elkaar gekregen hebt, al geprobeerd te herstellen?

ajongebreur 12-12-10 17:04

Geheel herstellen via itunes heb ik nog niet gedaan. Ik heb er een paar honderd boeken enzo op en films en muziek etc. Ik wacht nog even en dan zal het wel moeten. Voorlopig weet ik even geen oplossing. Bedankt voor alles. Anneke

febe 12-12-10 17:27

Ik heb het ook gehad een kleine week geleden. Spontaan ook weer verdwenen overigens...

HereIsTom 12-12-10 17:30

Vreemd verhaal, via welke account krijg je die mail binnen en wat is de afzender?

ajongebreur 12-12-10 18:17

Het komt binnen met gmail. Tussen haakjes staat (geen afzender).
Als ik nu druk op wijzig en ik markeer her rondje dan verschijnen dus de mailen die ik al had 1voor1.

HereIsTom 12-12-10 18:48

Ik neem aan dat je iOS 4.2.1 op je iPad hebt staan?
Probeer eens een reset van je iPad, hou de aan/uitknop en de homeknop tegelijk ingedrukt totdat het Apple logo op je scherm verschijnt.

ajongebreur 12-12-10 21:59

Het blijft een gek geheel. IPad teruggezet naar fabrieksinstellinen. Alles weer erop geïnstalleerd( niet vanuit een reservekopie). Helaas kwam er nog wat mail binnen en ja hoor 3 zonder afzender met de datum 01-01-01. Dus weer een andere datum. Ik heb daarna alle mail van de server van gmail weggehaald en mijn inbox leeg gemaakt op de iMac. Nu maar afwachten.

HereIsTom 12-12-10 22:33

Ja inderdaad een gek geheel. Ik heb ook Gmail en heb dit nooit gehad.
Als ik op Internet kijk lijkt het niet aan Gmail of de iOS te liggen, maar een hikje in de mailconfiguratie.
Ben benieuwd of het nu is opgelost bij je.
Grappig zie nu pas dat je ook uit Zeist komt ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.