//

Ipad / Iphone mail probleem

Ipad / Iphone mail probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, gebruik al dit 1,5 jaar een iphone om mail op te halen als imap mail. Werkt prima. Sinds gisteren een IPAD in bezit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-10, 17:13
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard Ipad / Iphone mail probleem

hallo allemaal,

gebruik al dit 1,5 jaar een iphone om mail op te halen als imap mail. Werkt prima. Sinds gisteren een IPAD in bezit (kerstkado van de baas...) en daar wil ik dus ook de email op instellen op dezelfde wijze.

Heb het via itunes geprobeerd, dat werkt, niet, kan niet verzenden niet ontvangen, maar krijg ook geen foutmelding. Krijg heel lang de melding dat hij bezig is met mail ontvangen maar er komt niets (terwijl er echt mail is...). Ook versturen lukt niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn, ik wil ze graag tegelijk kunnen gebruiken en pas de mail ophalen op de gewone pc als ik dat wil. Werkt met de iphone en laptop altijd prima, maar de ipad wil dat niet doen. Ik heb via itunes geprobeerd aan te maken, ook handmatig maar het lukt niet....

Iemand een tip die me er doorheen kan helpen ?

gr
Carolien
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-10, 17:43
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Mooi kerstkado!

Ik denk dat je toch moet proberen om je instellingen exact te kopiëren zoals ze in je iPhone staan. Dus ook de juiste server, poort, SMTP server (uitgaande server) ed.

Google anders even naar: mailinstelling + je providernaam + iPad
  #3  
Oud 10-01-11, 10:29
cck68 cck68 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

het is uiteindelijk allemaal gelukt, heb de hele zooi verwijderd en opnieuw opgebouwd en nu loopt het als een zonnetje......erg leuk speelgoed ! (en zeker ook wel functioneel hoor )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem mail versturen vanaf iphone 3gs ellenvanputten iPhone algemeen 2 17-03-11 16:40
ipad mail verhagen iPad algemeen 4 16-04-10 19:17
Probleem met OS X Mail op desktop; iPhone de oorzaak? whgmkeller Desktop-applicaties 5 09-10-08 15:17
E-mail probleem wirehub iPhone algemeen 0 28-09-08 17:27
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) Probe iPhone Apps 5 04-03-08 10:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.