//

iPad stylus

iPad stylus discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede morgen, Ik heb Notes + aangeschaft om snel aantekeningen etc te kunnen maken. Ben nu op zoek naar een goede stylus waarmee je ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-10, 10:11
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard iPad stylus

Goede morgen,

Ik heb Notes + aangeschaft om snel aantekeningen etc te kunnen maken. Ben nu op zoek naar een goede stylus waarmee je ook goed kunt schrijven, dus niet aleen maar tekenen of te gebruiken om het scherm van de iPad te ontzien. Heeft iemand hier al ervaring mee en zo ja welke stylus kun je aanbevelen?

Bedankt
__________________
Imac 21"(2011) , OSX 10.7.3, Ipad 64GB 3G IOS 5.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-10, 10:47
Idsp Idsp is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scubaman Bekijk bericht
Goede morgen,

Ik heb Notes + aangeschaft om snel aantekeningen etc te kunnen maken. Ben nu op zoek naar een goede stylus waarmee je ook goed kunt schrijven, dus niet aleen maar tekenen of te gebruiken om het scherm van de iPad te ontzien. Heeft iemand hier al ervaring mee en zo ja welke stylus kun je aanbevelen?

Bedankt
Misschien is dit een interessant linkje voor je : Pogo Stylus voorkomt vingerafdrukken op iPad-scherm - iPad - iPadclub
  #3  
Oud 28-12-10, 12:16
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb de Pogo al bekeken, de recensies zijn niet echt super, en nog niet heeft geschreven over het schrijven er mee. Heb ook de Boxwave gezien, maar die is alleen in de US te bestellen, maar ook hier nog geen reccensies over het schrijven er mee.
  #4  
Oud 29-12-10, 19:43
meetsysteem meetsysteem is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 10
Standaard

Boxwave stylus is gelijk aan Griffinstylus. Zijn goede stylussen, echter niet gemaakt om mee te 'schrijven' op een IPAD. Kan wel, maar beperkt in snelheid en kwaliteit van schrijven.
Heb via internet de Griffin in Nederland gekocht, de Boxwave in USA. De Griffin kostte mij inclusief verzendkosten 24,90 euro en had ik binnen één werkdag in huis. De boxwave had ik na drie weken voor omgerekend 14,50 euro in huis.
  #5  
Oud 02-01-11, 21:39
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Ik gebruik zelf een boxwave in combinatie met Notes+ wat zeer naar mijn zin fungeerd.

Boxwave via eBay uit Engeland laten komen voor 15 euro.
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
  #6  
Oud 03-01-11, 09:53
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Dank jullie voor de antwoorden. Ga denk ik ook voor de Boxwave. Er schijnt dus geen stylus te bestaan waar je min of meer "gewoon" mee kunt schrijven.

Ben op zoek geweest op Ebay, maar zie alleen prijzen boven de 25 Euro. Heb je misschien een adres?

Laatst gewijzigd door scubaman; 03-01-11 om 11:17.
  #7  
Oud 03-01-11, 15:46
Kurtaul Kurtaul is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard

Wat hieronder staat las ik een tijdje terug. Ben zelf ook op zoek naar een goede "schrijfpen" De pennen zijn van Dago



P501 en P101 ontvangen.
Het is eindelijk zeer goed tekenen en schrijven met deze pennen. Vooral de dikkere P501 werkt perfect. Zeer soepel en precies.
Perfect icm. SketchBook Pro, CPencils, Whiteboard of Wasabi Paint.
Het uiteinde is wel wat kwetsbaar, dus los in je zak stoppen is denk ik niet zo'n goed idee.
De Pogo kan gelukkig de prullenbak in.


* *
  #8  
Oud 03-01-11, 16:10
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Zal nog even voor je neuzen op ebay of ik iets tref...maar vaak moet je gewoon tegen een aanbieding lopen.

Btw...kijk voor vergelijkend warenonderzoek ook eens op youtube....ben vaker reviews van diverse pennen tegen gekomen die totaal afknappen op de Dago.
  #9  
Oud 04-01-11, 15:15
scubaman scubaman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 55
Standaard

Dank je wel voor de reacties. Heb inderdaad ook gelezen dat "men" de Dago niet ideaal vindt. Heb de website bekeken en ook diverse reviews gelezen.
De maker van Notes + (Viet) adviseert de boxwave, maar die moet in de USA besteld worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stylus scubaman iPad algemeen 2 21-12-10 15:48
Griffin Stylus Westwood iPhone accessoires en onderdelen 2 05-12-10 21:21
Ipad Stylus neoc5565 iPad algemeen 9 14-10-10 23:46
SketchBook Stylus pen - HELP HELP dr_dree iPhone accessoires en onderdelen 5 12-01-10 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20.