Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij synchroniseren van mijn iPad krijg ik de volgende melding: De iPad iPad van ... kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een fout voorgedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad
Bij synchroniseren van mijn iPad krijg ik de volgende melding:
De iPad iPad van ... kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een fout voorgedaan bij het lezen van informatie op het apparaat. een andere melding die ik soms krijg is dat de schijf van iPad niet wordt herkend. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
geen idee. bij de 1e poging bleek dat ik niet de laatste versie v itunes op mn pc had, dat moest ik eerst doen, toen ging t
|
Labels |
ipad, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apps synchroniseren lukt niet (probleem met machtigingen) | zzrick600 | iTunes | 3 | 29-07-14 21:51 |
herstellen van ipad lukt niet | melanie76 | iPad algemeen | 0 | 30-12-10 01:34 |
synchroniseren met MS Exchange lukt niet | rhgoud | iTunes | 1 | 23-10-10 00:52 |
Windows: Synchroniseren van muziek lukt met geen mogelijkheid | dwlprtz | iTunes | 0 | 24-08-10 23:17 |
Synchroniseren van app lukt niet?! | jdevos | Archief | 4 | 01-06-09 12:49 |
|
|