iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Scrollen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/81650-scrollen.html)

Guidobos 05-01-11 21:02

Scrollen
 
Bij het openen van vb.bincbank op mijn ipad krijg ik maar een halve pagina open, wil ik naar beneden scrollen,dat doet hij niet,er komt een blanco pagina,dus ik kan niet de hele blz lezen er onbreken volgende pagina 's, wat moet ik daarmee beginnen.

Sjeltur 05-01-11 22:37

Ik heb geen idee of je hier iets aan hebt - aangezien ik niet "kan zien - wat jij bedoelt"....

Maar weet je al dat je "in aparte vakken" met 2 vingers tegelijk moet scrollen..??

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Guidobos 06-01-11 16:16

Scrollen
 
Ik doe vb. Binckbank open,de eerste blz komt te voorschijn als ik dan naar beneden wil voor verdere informatie krijg ik een lege blz,nogtans op mijn laptop verschijnen er nog vele blz. Dus mijn volgende blz gaan niet open

Prime 06-01-11 17:41

Sommige sites worden soms niet goed weergegeven door safari...is een bekend euvel.
Hierdoor kunnen er bepaalde functionaliteiten niet goed werken.

Guidobos 06-01-11 17:53

scrollen
 
Ja als dat zo is dan zijn we niet veel met onze Ipad,of wel moet safari verbeteren.

iWiefring 06-01-11 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prime (Bericht 624131)
Sommige sites worden soms niet goed weergegeven door safari...is een bekend euvel.
Hierdoor kunnen er bepaalde functionaliteiten niet goed werken.

Hier heb ik nog nooit last van gehad, zou best eens zo'n site willen meemaken, weet je er uit je hoofd zo eentje op te noemen of dat ook weer niet?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guidobos (Bericht 624137)
Ja als dat zo is dan zijn we niet veel met onze Ipad,of wel moet safari verbeteren.

Zijn we niet veel met onze iPad? Je kunt voor de zekerheid wachten op de volgende update, of Apple even mailen dat je hier last van hebt en erbij zeggen dat het om Safari gaat, en of ze dit in een update kunnen verhelpen!

chaser2600 06-01-11 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guidobos (Bericht 624137)
Ja als dat zo is dan zijn we niet veel met onze Ipad,of wel moet safari verbeteren.

Als die website zich gewoon aan de webstandaarden zou houden was er niets aan de hand. Neem contact op met de eigenaar van de site en breng hem op de hoogte van het probleem. Hij moet dit fixen. Vermoedelijk gebruikt hij code die afwijkt van de standaard en gericht is op internet explorer

francebramie 07-01-11 22:59

Soms heb je dat safari een popup wil openen door op een link te klikken, je kan dan niet in deze popup scrollen, een simpele oplossing is om je vinder op de link te houden en dan op "open in nieuwe pagina" te drukken, ik weet niet of dit in jouw geval werkt, maar anders is het voor de andere mensen hier.

Guidobos 08-01-11 14:47

scrollen
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 624828)
Soms heb je dat safari een popup wil openen door op een link te klikken, je kan dan niet in deze popup scrollen, een simpele oplossing is om je vinder op de link te houden en dan op "open in nieuwe pagina" te drukken, ik weet niet of dit in jouw geval werkt, maar anders is het voor de andere mensen hier.

ik dank ,maar jammer ik blijf zitten bij het scrollen met een blanco blz,
nog een vaagje,als ik een email krijg met een filmpje van quicktime gaan deze op mijn ipad nooit open ,wat kan ik daaraan doen,groetjes guido

francebramie 08-01-11 19:22

Volgens mij kan je alleen .mov filmpjes kijken, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Guidobos 09-01-11 11:41

scrollen
 
sommige site gaan gewoon niet open op mijn ipad,vb, u moet maar eens www.wandelendpaal.be/index2,htm open doen dan gaat er 1 blz open op uw ipad en doe deze eens open op uw pc daar gaat alles open

Sjeltur 09-01-11 12:06

Het is .htm (niet ,htm).

Maar in dit geval ligt het echt bij de websitemaker....., in de browser Atomic (internet explorer geselecteerd)zie ik een poging tot bewegende titel etc.
Sommige makers willen graag kleurende en bewegende dingen op hun website....dat gaat vaak gepaard met 'gekunstelde html/css'.

Guidobos 09-01-11 22:22

Scrollen
 
Op Facebook kan men spelletjes spelen ,maar dat kan ik niet met mijn iPad deze spelletjes gaan gewoon niet open


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.