//

iPad gaat vanzelf aan

iPad gaat vanzelf aan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleempje met onze iPad. Hij draait op iOs 3.2.2 en is gejailbreakt met Limera1n. Als ik de iPad in zijn standby ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-11, 22:37
Patjuh1990 Patjuh1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard iPad gaat vanzelf aan

Hallo,

Ik heb een probleempje met onze iPad. Hij draait op iOs 3.2.2 en is gejailbreakt met Limera1n.

Als ik de iPad in zijn standby stand zet (dus aan/uit knop 1 keer kort indrukken zodat het scherm uitschakelt) gaat die na +/- 5 min vanzelf weer aan. Dan gaat het scherm weer aan en komt dat appeltje in beeld, wat je ook ziet bij het opstarten.

Dit gaat niet eerder weg dan dat ik hem zelf weer aandruk. Hoe kan dit? Ik heb springboard erop staan, zou het daar aan kunnen liggen? of is het misschien een fabrieksfout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-11, 23:35
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Lijkt er haast op dat je hebt ingesteld dat je iPad dan opnieuw gaat opstarten (want; dat betekent dat Apple logo - dat hij opnieuw opstart) => heb je dat misschien ergens (ik zou niet weten waar; de mijne heeft geen jailbreak) ingesteld...??
  #3  
Oud 06-01-11, 00:03
Patjuh1990 Patjuh1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Nee, hij blijft ook op dat scherm staan. Als die opnieuw opstart zou die dat niet doen.
  #4  
Oud 06-01-11, 13:34
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Misschien een gekke vraag hoor, heb nl. geen verstand van jailbreaken maar is het niet een beetje gek dat je je afvraagt of iets een fabrieksfout is terwijl je zelf dat apparaat hebt zitten hacken?? Verbeter me gerust als ik er naast zit hoor... maar dat is de eerste gedachte die in me opkomt.
  #5  
Oud 06-01-11, 13:46
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Macleentje heeft een zeer goed punt.

Ik heb zelf een gejailbreakte iPhone; in verleden (bij sommige themes) had ik regelmatig dat mijn iPhone ook een zwart scherm - met 8bits "failure" tekening liet zien...
Ik vroeg me toen niet af of het aan de iPhone kon liggen...
  #6  
Oud 06-01-11, 18:38
Prime Prime is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: E-Troid
Berichten: 110
Standaard

Ik zou idd. eerst eens proberen een originele OS te installeren en dan nog eens te kijken of alles normaal werkt.

Anders moet je idd. niet vreemd opkijken dat er door een jailbreak vreemde zaken kunnen voorkomen.
__________________
...If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with stupidity...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone backlight gaat vanzelf aan. yasinsta iPhone algemeen 0 23-05-11 14:20
iphone4 gaat vanzelf uit en niet meer aan dagoberd iPhone algemeen 0 30-08-10 17:22
Iphone gaat vanzelf aan vanuit Standby magere iPhone algemeen 2 05-07-10 15:01
Bleutooth gaat na uitzetten vanzelf weer aan P@t iPhone algemeen 5 14-09-09 17:07
Iphone gaat vanzelf aan en uit. David Genc Archief 2 24-08-08 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.