//

iPad verschil hoofdletter en kleinletter

iPad verschil hoofdletter en kleinletter discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone wordt bij het typen automatisch een kleinletter in hoofdletter veranderd als ik vergeet een hoofdletter typen. Ik merk dat het niet gebeurd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-11, 02:10
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard iPad verschil hoofdletter en kleinletter

Op mijn iPhone wordt bij het typen automatisch een kleinletter in hoofdletter veranderd als ik vergeet een hoofdletter typen. Ik merk dat het niet gebeurd op mijn iPad. Ook het aantal foutief getypte woorden laat te wensen over. Op mijn iPhone worden de meeste woorden keurig gecorrigeerd, maar op de Ipad niet. Doe ik iets fout of is het woordenboek van de iPad niet zo slim als die van de iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-11, 11:47
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Heb je Autocorrectie aanstaan op je iPad? Bij mij is de Autocorrectie en Auto-capitilization functie namelijk gelijk op mijn iPhone en iPad, en hetzelfde geldt voor woordenboek. Misschien is het handig om je instellingen na te lopen?
  #3  
Oud 08-01-11, 16:07
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Heb je Autocorrectie aanstaan op je iPad? Bij mij is de Autocorrectie en Auto-capitilization functie namelijk gelijk op mijn iPhone en iPad, en hetzelfde geldt voor woordenboek. Misschien is het handig om je instellingen na te lopen?
De instellingen die jij noemt staan allemaal aan, en ook gelijk aan de instellingen van mijn iPhone.
  #4  
Oud 08-01-11, 16:26
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Kan het aan de toetsenbord taal liggen? Bij Engels maakt de iPad van de i wel een I, maar met Nederlands bijvoorbeeld niet. Ik heb wel eens per ongeluk de taal verwisseld, aangezien het naast de spatie toets ligt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone en iPad syncen met iTunes: 1 dag verschil in agenda LostAndFound iTunes 1 16-05-11 10:52
Verschil 1g en 2g 3g ibrahimbenyahya Koopinformatie Nederland 2 04-08-10 10:35
Hoofdletter(s) hjb.79 iPhone algemeen 10 08-03-10 21:30
Verschil 1.1.4 en 2.0 Digi Archief 1 21-07-08 16:44
Verschil 1.13 en 1.14 maartenpeters Archief 1 25-03-08 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.