iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   delen van pages met ipad en mac mini (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/83098-delen-pages-ipad-mac-mini.html)

karo42 23-01-11 15:36

delen van pages met ipad en mac mini
 
ik heb geen idee of het mogelijk is,maar ik heb pages op de ipad gekocht en nou is de vraag of ik dat kan delen op een macmini,zodat daar ook gebruik van gemaakt kan worden,zonder hem 2x te moeten aanschaffen...

en mocht het kunnen dan zou ik graag willen weten hoe. ik heb zelf al gezocht,maar kan het niet vinden...

Lennertxl 23-01-11 20:27

Ik ben bang dat je em voor de iMac ook moet kopen, een iPad app draait niet ipmde Mac en Apple geeft geen programma kado. Je kan welneen trial versie downloaden, die doet het 30 dagen!!

karo42 23-01-11 20:32

oke,maar toch heb ik wel eens gelezen over een bestandsdeling of zoiets. maar dat kan ook zijn dat het bedoelt is voor een iphone,bv voor partners die beide een iphone hebben.

ik heb zoveel gelezen ondertussen en gezocht dat ik niet meer weet wat en hoe.

een trailversie van pages? heb ik ook nog nooit gezien. is dat in de appstore? wil nl alleen pages,de rest niet.

Lennertxl 23-01-11 20:49

Bestandsdeling werkt als je ook pages op he iMac hebt, ik heb een keer een trial versie van iWorks 9 gedownload via bittorrent. Is mogelijk ook beschikbaar bij nieuwsgroepen.

Guest-20180925190238 23-01-11 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lennertxl (Bericht 632089)
Bestandsdeling werkt als je ook pages op he iMac hebt, ik heb een keer een trial versie van iWorks 9 gedownload via bittorrent. Is mogelijk ook beschikbaar bij nieuwsgroepen.

Wat je met een bittorrent download is geen trial software maar gestolen software.

Guest-20180925190238 23-01-11 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karo42 (Bericht 631903)
ik heb geen idee of het mogelijk is,maar ik heb pages op de ipad gekocht en nou is de vraag of ik dat kan delen op een macmini,zodat daar ook gebruik van gemaakt kan worden,zonder hem 2x te moeten aanschaffen...

en mocht het kunnen dan zou ik graag willen weten hoe. ik heb zelf al gezocht,maar kan het niet vinden...

Ik heb ook Pages (en Keynote en Numbers) op de iPad. Op mijn MacBook en iMac gebruik ik iWorks (met Pages, Keynote en Numbers).

De bestanden worden gedeeld en gesynchroniseerd met PadSync. En dat werkt perfect :) Maar je zal wel iWorks voor de Mac moeten aanschaffen. In de nieuwe Mac App Store is die redelijk goedkoop. Je kan ook alleen Pages kopen en niet het hele iWorks pakket.

Lennertxl 23-01-11 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 632091)
Er bestaan geen TRIAL versies van iWorks :D:D:D:D Wat je met een bittorrent download is geen trial software maar gestolen software.

Gut gut, niet alle torrents zijn gejat hoor, de trial is namelijk ook bij apple te downloaden op Apple - iWork - Download a 30-day trial of iWork.

:D:D:D:D

Guest-20180925190238 23-01-11 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lennertxl (Bericht 632112)
Gut gut, niet alle torrents zijn gejat hoor, de trial is namelijk ook bij apple te downloaden op Apple - iWork - Download a 30-day trial of iWork.

:D:D:D:D

Je hebt gelijk en ik heb ongelijk (dat gebeurt wel vaker) :mad:

tasarhans 27-01-11 16:41

Het is natuurlijk wel zo dat je met bittorrent maar zo de non trial versie te pakken hebt.. en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.