iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   YouTube sloom op iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/83238-youtube-sloom-op-ipad.html)

MeesN 24-01-11 23:20

YouTube sloom op iPad
 
Hé allemaal,
Ik ben een (redelijk) fanatiek iPad gebruiker en gebruik de YouTube app dan ook heel veel. Nu merk ik dat hij soms héél erg langzaam buffert/rendert. Ik heb op internet al gezocht en het probleem komt vaker voor. Alleen heeft niemand echt een goede oplossing volgens mij. (de DNS fix is onzin).
Het is denk ik het mankement dat mij het meest frustreerd op de iPad dus ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!!
Dankjewel
Mees

curmie 25-01-11 08:08

Hier hetzelfde probleem, word er soms gek van!
Gisteravond nog, iPad maar even uitgezet en weer opnieuw opgestart dat hielp op dat moment, bufferen verliep toen weer normaal.
Echter geen zin om iedere dag iPad uit en aan te zetten....megafrustrerend!

FritsBee 25-01-11 08:47

Probeer eens via Safari naar http://m.youtube.com te kijken
Hier wordt alles omgezet naar html5 en HD
Probeer maar.

Groetjes Frits

Jitse 25-01-11 11:05

Opnieuw opstarten is toch een hele goeie hoor... Dat duurt een minuutje of zo, is dat echt een probleem?

MeesN 25-01-11 19:42

De mobiele versie vind ik heel onhandig en daar heb ik volgens mij het zelfde probleem..

xigos 25-01-11 20:27

Ik heb hier ook dezelfde problemen. iPhone laad supersnel maar op de iPad niet. Ik had iets gelezen over een DNS nummer veranderen (wat bij mij niet gewerkt heeft) en je router op alleen G verbinding zetten (dus B en N uitzetten) nog niet geprobeerd trouwens.

Dit probleem vind ik nu erg irritant worden. Als ik bijvoorbeeld met veronica magazine een trailer wil kijken laad hij zo langzaam dat ik sneller ben als ik naar mijn oma fiets en daar de pc opstart, filmpje kijken en weer terug naar huis.

Apple geeft aan op hun site supersnel youtube kijken met hoge kwaliteit. Nou bij mij is youtube kijken in lage kwaliteit nog niet eens mogelijk.

Hebben hier meer mensen last van dan behalve wij 3 ??

Hoppieee 26-01-11 22:10

Ik merk het ook:(
Is echt heel irritant want het laden duurt gewoon te land.
Aan me internet kan het absoluut niet liggem

solexpaul 26-01-11 23:03

Heb dit ook. De ene dag doet hij het prima, de andere dag traaaaagggg.

pacilootje 27-01-11 01:12

ik heb nergens last van werkt goed en hoef nergens op te wachten

cwegh 27-01-11 08:25

Heb hetzelfde voor ... bufferen is ontzettend traag in de native youtube app

Ducati_Corse 27-01-11 12:57

Same here !!

Iets van "Dikke stront en een trechter" verhaal...

Makoez 28-01-11 23:08

Ik heb het ook regelmatig.
Laptop en telefoon geen probleem.
Blijft een vreemd verhaal.

Frits 29-01-11 18:41

Als DNS kan je 8.8.8.8 en 8.8.4.4 gebruiken zijn van google, daarmee gaat het "beter"!

Makoez 29-01-11 18:50

Het moet niet 'beter' zijn, het moet gewoon goed werken.

macleentje 30-01-11 23:09

Same here, ene dag beter als de andere, ook zijn er veel filmpjes niet geschikt om met de ipad te kijken, terwijl andere filmpjes van hetzelfde kanaal (en wsh met zelfde app. Geschoten en bewerkt) wel te bekijken zien. Irritant.....

curmie 31-01-11 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jitse (Bericht 632810)
Opnieuw opstarten is toch een hele goeie hoor... Dat duurt een minuutje of zo, is dat echt een probleem?

Nope is absoluut geen probleem, doe ik dus ook regelmatig omdat dat het enige is wat een beetje werkt....
Altijd nog beter dan me frustreren dan een filmpje van 2 minuten wat er 10 minuten over doet om te bufferen:d:d

MeesN 17-02-11 22:26

Maar... Het topic bloed dood volgens mij, heeft er echt niemand een verklaring/oplossing?

Prime 23-02-11 12:23

Natuurlijk bloeit deze topic dood daar niemand hiervoor een concreet antwoord heeft.

De enige die hierop een antwoord zou kunnen hebben is Apple daar de YT app onder hun beheer is...en hun dus ook een patch update uit kunnen brengen om dit probleem te tackelen.

Op dit moment ga ik via Safari naar YT...daar op deze manier de filmpjes wel snel kunnen laden.

WDS001 03-03-11 20:17

 Verplaatst naar: Ervaringen

gangster2 03-03-11 20:38

dit ligt niet aan je ipad youtube is overal sloom


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.