iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Film kijken ? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/83295-film-kijken.html)

Robv27 25-01-11 18:09

Film kijken ?
 
goedemiddag allemaal !

Wil iemand mij aub even helpen ?
Ik ben echt een leek met dit soort dingen ,
Ik wil films kijken op mijn i pad , maar ik begreep dat je er geen illigaal gedownloade films mee kunt kijken , als er geen jailbreak op zit , en als ik ze gewoon legaal koop , online , en zet ze in i tunes , kan ik ze dan wel synchroniseren ? en heb je dan nog een app nodig , voor het afspelen ?

Harstikke bedankt voor jullie tijd , en tips !

ajongebreur 25-01-11 18:13

Verdiep je even in het programma handbrake. Daar kan je films mee omzetten naar iPad formaat. Ook films die niet netjes gekocht zijn. In een map zetten en syncen met iTunes en ze staan in je map video,'s van iPad.

jap74 25-01-11 18:25

Deze link laat je zien hoe. Echt een hele fijne handleiding.

Films omzetten naar iPad-formaat - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

Films die je in iTunes (US) hebt gekocht kun je uiteraard wel zo op je iPad afspelen. Ik weet niet of legaal gekochte films via andere kanalen via Handbrake kunnen worden omgezet (wellicht zit er een beveiliging op).
Zodra je ze in iTuens hebt, heb je alleen de App 'Video' nodig en die staat al op je iPad.

weirdorob 25-01-11 20:28

Wil je ze op de iPad zetten of streamen vanaf pc bij streamen kan je airvideo gebruiken werkt perfect en hoe je niets om te zetten naar iPad video bestanden

Robv27 25-01-11 20:57

He jongens thanx allemaal man !!

Nee , ik wil er een paar op mijn pad zetten als voor
als ik op vakantie ga

Gr Robert

iWiefring 25-01-11 21:01