//

Synchroniseren iPad EN iPhone

Synchroniseren iPad EN iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort heb ik naast mijn Iphone 3GS een Ipad. Wanneer ik nu synchroniseer, worden er ook apps die ik op mijn phone heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-01-11, 21:21
AceApple AceApple is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard Synchroniseren iPad EN iPhone

Hallo,

Sinds kort heb ik naast mijn Iphone 3GS een Ipad. Wanneer ik nu synchroniseer, worden er ook apps die ik op mijn phone heb staan op mijn ipad gezet. Wanneer ik mijn iphone aan mn computer hang dan zet hij apps die alleen op de ipad staan ook op mn phone.

Dit doet hij niet bij alle apps, het lijkt erop dat hij een selectie maakt van apps die niet in een map staan. apps in een map worden niet overgezet....

Ik wil dus een duidelijke scheiding tussen mijn apps op mn phone en mijn apps op mn ipad. ik kan alleen niet vinden hoe ik dit instel.

Ace.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-11, 08:59
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Schot voor de boeg: zijn het steeds nieuw gedownloade apps die ook gesynchroniseerd worden? Zet dan het vinkje uit bij Nieuwe applicaties automatisch toevoegen (oid).
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 30-01-11, 09:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Schot voor het achtersteven: op de iPad g-a-a-t iTunes alle iPhone en Ipad apps zetten. Laat iTunes gewoon doen en verwijder dan op de iPad alle ongewenste apps. Bij de de volgende sync zijn deze automatisch uitgevinkt voor de iPad.

Op de iPhone gaat iTunes alle iPhone apps zetten maar niet de specifieke iPad apps. Laat iTunes gewoon zijn ding doen en verwijder na de sync alle ongewenste apps op de iPhone. Bij de volgende sync zijn deze automatisch iutgevinkt op de iPhone.

PS: het werkwoord "gaat" , tweede persoon enkelvoud van gaan, valt onder de censuur van dit onvolprezen forum daarom heb ik het als "g-a-a-t" geschreven.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 30-01-11 om 09:10.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's synchroniseren NIET met iPad en iPhone freestyle4all iTunes 9 30-08-11 23:03
IPhone/iPad wireless synchroniseren. Le0nard iTunes 0 18-05-11 10:26
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes w.d iTunes 4 03-03-11 19:27
Agenda synchroniseren tussen iPhone, iPad en Nokia telefoon tummus83 iTunes 0 01-11-10 17:32
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook arcovandermeij iPad algemeen 1 20-09-10 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:48.