iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad mail zeer traag (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/83559-ipad-mail-zeer-traag.html)

peanut1685 29-01-11 15:18

Ipad mail zeer traag
 
Het valt mij de laatste weken op dat de ipad zeer traag reageert als ik met de mail bezig ben. Vooral als hij mail binnenhaalt reageert hij soms nergens op. Dit is iets van de laatste tijd en ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben. Er zitten 5 mailaccounts op met elk max 50 berichten. Dus het lijkt me niet dat dit het kan zijn. Op de Ipad (64 - 3G) is nog 10 GB vrije ruimte. Hij heeft geen JB.

jeroen474 31-01-11 11:06

Probeer eens om je iPad te herstellen en daarna een reservekopie erop te zetten die je van te voren maakt in iTunes..

ProMac 31-01-11 23:11

Ik heb de laatste tijd hetzelfde idee, maar sowieso dat ie met alles wat trager is geworden... Heb ook een 64GB + 3G

francebramie 02-02-11 15:40

Zelfde probleem hier, komt vooral voor als ik mijn mails wil verwijderen, soms crashed mail dan ook. iPad 32GB Wi-Fi only

MichaelSteffens 05-02-11 13:32

Heb totaal nog geen problemen gehad met Mail,
mss toch eens herstellen van je ipad, terug mail instellen..

Guest-20180925190238 05-02-11 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSteffens (Bericht 637387)
Heb totaal nog geen problemen gehad met Mail,
mss toch eens herstellen van je ipad, terug mail instellen..

"Herstellen" is zoiets uit de Windows wereld, als Windows niet meer werkt moet je het opnieuw installeren. Wij zijn hier echter bezig met UNIX/BSD aka iOS en daar is "herstellen" zo goed als nooit nodig.

Gewoon rebooten zou kunnen helpen. Overigens, op mijn iPad 64GB 3G kan ik dat probleem niet reproduceren. Mail werkt snel en perfect met MobileMe en nog drie andere POP3 accounts.

MichaelSteffens 05-02-11 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 637391)
"Herstellen" is zoiets uit de Windows wereld, als Windows niet meer werkt moet je het opnieuw installeren. Wij zijn hier echter bezig met UNIX/BSD aka iOS en daar is "herstellen" zo goed als nooit nodig.

Gewoon rebooten zou kunnen helpen. Overigens, op mijn iPad 64GB 3G kan ik dat probleem niet reproduceren. Mail werkt snel en perfect met MobileMe en nog drie andere POP3 accounts.

Weer iemand die pro ios is hoor. Er bestaan ook ander dingen in deze wereld die goed zijn hoor. In de COMPUTERWERELD.. Laat me niet lachen met Windows-wereld en Apple-wereld. Jammer dat zo'n commentaren gegeven moeten worden, we zeggen uiteindelijk hetzelfde maar jij op zen Apple's uit de Apple wereld niet!?

Guest-20180925190238 05-02-11 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSteffens (Bericht 637423)
Jammer dat zo'n commentaren gegeven moeten worden, we zeggen uiteindelijk hetzelfde maar jij op zen Apple's uit de Apple wereld niet!?

Nee, uit de UNIX wereld, toch?

MichaelSteffens 05-02-11 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 637425)
Nee, uit de UNIX wereld, toch?

:rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.