Hoe los ik dit op?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 4.2.1 update gedaan. Maar telkens ik m'n ipad omdraai, draait m'n scherm ook om. Ik heb opzij het kleine knopje uitgezet maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe los ik dit op??
Ik heb een 4.2.1 update gedaan. Maar telkens ik m'n ipad omdraai, draait m'n scherm ook om. Ik heb opzij het kleine knopje uitgezet maar zelfs dat helpt niet meer. M'n beeldscherm roteert bij de minste beweging. Hoe kan ik dit nu blokkeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De handleiding van iOS 4.2.1 lezen of tweemaal op de home knop drukken en dan naar rechts vegen. Links staat dan een grijs icoontje. Klik daar maar op.
|
|
|||
|
|||
tx timosha.
|
|
||||
|
||||
In 4.3 kun je wsch weer instellen dat het kleine knopje e.e.a. blokkeert; is in 4.2 tijdelijk de mute knop geworden, maar daar waren veel mensen niet blij mee...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verklaren we dit? | Ei foon | Odido (T-Mobile) | 9 | 16-08-10 11:27 |
Los toestel gekocht, hoe krijg je er internet 3g op? | Wekk | iPhone algemeen | 27 | 25-01-10 20:22 |
"Geen Service" hoe los ik dit op ???? | BruceB | iPhone algemeen | 12 | 29-01-09 03:05 |
hoe download ik dit theme? | robotkid | Jailbreak apps en thema's | 10 | 14-09-08 22:26 |
|
|