iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Bedrijfsmatig gebruik ipad, image/copiën? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/85183-bedrijfsmatig-gebruik-ipad-image-copien.html)

haroldv 19-02-11 11:27

Bedrijfsmatig gebruik ipad, image/copiën?
 
Goede morgen,

Ik wil de ipad zakelijk gaan inzetten als verkooptool. Ik wil de ipads gaan voorzien van apps, foto's, pdf's (ibook) en filmpjes. Uiteraard wordt de moeder regelmatig ververst/geupdated, dus wil ik ook de ipads updaten. Dit mag allemaal via kabel, dus hoeft niet via Wi-Fi of umts.
Echter, hoe die je dit het simpels, terwijl wel alles netjes ingericht is/blijft?
Een itunes account per ipad? Of kan het eenvoudiger?
Iemand ervaring hiermee?

benscheelings 19-02-11 12:37

Je zou iets kunnen proberen met Dropbox!

haroldv 19-02-11 14:13

Dat is niet wat ik zoek. Ik wil volledig geinstalleerde ipads uitreiken en die vervolgens kunnen synchroniseren.

ballegooier 19-02-11 15:14

Je kunt per account maar maximaal 5 apparaten ofwel iPad's authoriseren dacht ik. Terwijl het wel makkelijk zou zijn als je alle apparaten met 1 account zou kunnen voorzien. Dat scheelt je een hoop gedoe lijkt mij.

haroldv 19-02-11 15:31

Daarom zoek ik een oplossing, ik heb er meer dan 5 nodig.

ballegooier 19-02-11 15:36

dat van die max 5 apparaten geldt iig voor consumenten, het zou kunnen dat Apple voor bedrijven andere regels toepast? misschien dat je oa hier meer info vindt: Apple - iPad in Business - Integration

haroldv 19-02-11 17:26

het gaat me dus specifiek niet om muziek, waar volgens mij die begrenzing voor geldt?

er zijn business oplossingen, ik zoek echter een eenvoudige oplossing en misschien iemand met gelijke ervaring?

Guest-20180925190238 19-02-11 17:31

Professionals doen dat met "Provisioning Profiles" die aangemaakt worden met de iPhone Configuration Utility van Apple Inc. (werkt ook op de iPad).

In principe komt het er op neer dat je met die software van Apple één "Master iPad" aanmaakt met een provisioning profile en dat alle overige 9.768 iPads in je bedrijf vanaf dat profile geconfigureerd (en eventueel van updates voorzien) worden.

iTunes is voor deuntjes en plaatjes, die heb je als bedrijf meestal niet nodig.

haroldv 19-02-11 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 643946)
Professionals doen dat met "Provisioning Profiles" die aangemaakt worden met de iPhone Configuration Utility van Apple Inc. (werkt ook op de iPad).

In principe komt het er op neer dat je met die software van Apple één "Master iPad" aanmaakt met een provisioning profile en dat alle overige 9.768 iPads in je bedrijf vanaf dat profile geconfigureerd (en eventueel van updates voorzien) worden.

iTunes is voor deuntjes en plaatjes, die heb je als bedrijf meestal niet nodig.

Dat is toch alleen voor email, vpn en overige instellingen?
Het gaat mij om identieke overdracht van foto's, pdf'en en films.

Xenn0X 02-03-11 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haroldv (Bericht 644009)
Dat is toch alleen voor email, vpn en overige instellingen?
Het gaat mij om identieke overdracht van foto's, pdf'en en films.

dat kan niet, je zult ze allemaal met de hand moeten overtanken.
misschien kan je van een ipad een reserve kopie steeds restoren naar een andere ipad. maar betwijvel of dat goed gaat.
icloner is een leuke app maar werkt alleen maar met ipods...

kevinho 07-03-11 12:29

contact opnemen met apple nederland?
denk dat hun voor zakelijk gebruik best wat meer kunnen doen dan 5 account beheren?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.