Mailinstellingen Casema Ipad werkt niet wat ik ook doe!
Het werkt gewoon niet, gebruikersaanwijzigingen hier, die van andere pagina's, synchroniseren met itunes emailaccount. Hij doet het niet.
Hotmail etc dat werkt prima maar Casema pakt ie gewoon niet hoe kan dit??? Op Iphone werkt dit prima dus weet niet wat het probleem nou is. Vraag mij af als ik bij geavanceerde instellingen kijk dan staat er bij inkomend instellingen ook nog voorvoegsel imap-pad...moet daar iets worden ingesteld? En een SSL gebruik ja of nee? Graag info want ik word er lichtelijk gestoord van ben hier al een hele tijd mee bezig maar HELP! Tnx! Maureen |
Casema? Dat valt toch ook onder Ziggo? Daar loopt al een topic over. Zie hier: http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...tml#post634936
|
Geen idee niet gezien maar tnx ga ik eens even bekijken.
|
Nee sorry niet hetzelfde wat ik dus heb ...gaat over de IPAD!
Heb zelf een Iphone 3GS en daar werkt het prima op ook al heb ik in het buitenland of in de trein ook wel eens dat ik dus niet kan mail kan versturen heel raar. Maar goed dat is wel die topic niet dit. Ik wil gewoon mijn mail ook op de IPAD ontvangen en wat ik ook doe het werkt niet! |
En valt onder Ziggo maar is een Casema account dus moet dus ook Casema gebruiken en geen Ziggo want dat werkt helemaal niet ...zucht..
|
Je moet iets beter lezen. Ga HIER heen en volg die stappen. Dat geldt voor alle e-mailadressen van Ziggo, Quicknet, @home en Casema.
Heb zelf @Home en daar werkt het ook gewoon voor... Succes. |
Mijn man heeft Casema en die heb ik net met de instellingen die wouter 1981 hierboven aangeeft direct aan de praat gekregen. Waar ziggo staat heb ik casema gezet en alles werkt.
|
Verplaatst naar: E-mail blabla
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30. |