//

nieuwe ipad kopen?

nieuwe ipad kopen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een ipad 1, maar ik twijfel of ik een ipad 2 ga kopen. In eerste instantie zou ik een mac mini gaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-03-11, 15:18
thomth thomth is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 107
Standaard nieuwe ipad kopen?

Ik heb nu een ipad 1, maar ik twijfel of ik een ipad 2 ga kopen.

In eerste instantie zou ik een mac mini gaan kopen als vervanging voor mn PC, maar nu ik de nieuwe ipad heb gezien, vind ik die ook wel erg gaaf.

Vooral de krachtigere processor en videochip vind ik gaaf. Maar ik twijfel omdat ik de mijn huidige ipad ook erg fijn vind, en ik die nog maar een half jaar heb.

wat vinden jullie? is de nieuwe ipad zijn geld waard? En is het het waard om de oude ipad wegte doen voor een nieuwe?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-03-11, 15:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn advies? Koop die Mac Mini maar ter vervanging van die PC. Zeker met het vooruitzicht op OS X 10.7 Lion, die binnen een paar maanden verschijnt.
  #3  
Oud 06-03-11, 20:59
Rolandinho Rolandinho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

Is zeker met de jaarlijkse renewals van apple altijd lastig, je weet in ieder geval dat je maar een jaar (soms korter) het nieuwste en snelste hebt. Ik heb m'n iPad op marktplaats gezet maar er staan er veel op.
  #4  
Oud 06-03-11, 21:08
thomth thomth is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 107
Standaard

Ga jij een nieuwe kopen? Zo ja waarom? Als ik een Mac mini koop, wacht ik op de 2011 update, deze zou volgens de buyersguide van macrumors
  #5  
Oud 07-03-11, 11:47
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik zou voor de Mini gaan. De iPad 2 is beter dan iPad 1, maar de nieuwe functies zijn, wat mij betreft, te beperkt om te spreken van een enorme vooruitgang (was iPad 1 langzaam?). Tegen de tijd dat iPad1 je echt gaat vervelen (omdat de nieuwste apps en niet meer op draaien oid) wordt iPad3 aangekondigd.

Als jij nu een Windows PC hebt, kun je de komende tijd veel meer genieten van alle nieuwe functies die je Mini heeft tov je huidige PC, dan de nieuwe functies van iPad2 tov iPad1.
  #6  
Oud 09-03-11, 00:02
iPadder iPadder is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 26
Standaard

Ik twijfel ook nog heel veel of ik de iPad 2 ga halen, ik vind hem heel erg vet maar naja... Ik ben gewoon blij met mijn iPad zoals hij nu is maar het feit dat er dan al een nieuwe iPad is stoort mij toch een beetje en dus denk ik dat ik hem haal, misschien helpt dit bij je keuze...
__________________
Trotse bezitter van een gejailbreakte iPad 2 en iPhone 4S
  #7  
Oud 11-03-11, 07:58
ernstt ernstt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 27
Standaard

Koop de Mac Mini
  #8  
Oud 13-03-11, 12:12
uiterlix uiterlix is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik snap niet goed waarom je de vraag stelt. Het zijn immers twee volledige verschillende apparaten die verschillende doelen dienen.
Misschien moet je de "heb" even opzij zetten en aanschaffen wat je nodig hebt. Hoewel ik gezien de vraag vermoed dat je het allebei niet *echt* nodig hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad kopen of wachten op Ipad 2? iphonegadget Koopinformatie Nederland 13 16-12-10 10:42
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43
ipad kopen waltapple iPad algemeen 23 20-07-10 23:49
iPad kopen in NY jmw Koopinformatie en ervaringen 3 03-06-10 11:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.